LUXURY INDUSTRY: ГЛОБАЛЬНІ ТА ЛОКАЛЬНІ ВИКЛИКИ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд LUXURY INDUSTRY: ГЛОБАЛЬНІ ТА ЛОКАЛЬНІ ВИКЛИКИ за Ключові слова "loyalty."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Обслуговування Vip-споживачів у сфері гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Палажченко, І.У статті досліджено сучасні підходи до обслуговування VIP-клієнтів у сфері гостинності. Розглянуто роль індивідуалізованого підходу в обслуговуванні VIP-споживачів, аналіз сучасних методик управління та їхню адаптацію до специфічних потреб цієї категорії клієнтів, а також стратегії підвищення лояльності VIP-клієнтів. Обґрунтовано важливість персоналізації послуг та створення ексклюзивного досвіду для забезпечення високого рівня задоволеності та лояльності клієнтів.Документ Сервісні стратегії суб’єкта гостинності для Vip-споживачів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Дмитренко, Д.У цій статті досліджуються стратегії надання послуг, що використовуються підприємствами гостинності для обслуговування сегментів VIP-споживачів. Він підкреслює важливість персоналізованого досвіду, ексклюзивного доступу, надання високоякісних послуг, покращеної конфіденційності та виняткових програм лояльності для задоволення унікальних потреб VIP-споживачів. Завдяки всебічному огляду літератури та галузевих практик дослідження визначає ефективні стратегії та надає дієві рекомендації для організацій гостинності. Результати підкреслюють критичну роль індивідуальних послуг у підвищенні задоволеності клієнтів і лояльності серед VIP-гостей, підкреслюючи необхідність постійних інновацій і адаптації в індустрії гостинності.