241 Готельно-ресторанна справа
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 241 Готельно-ресторанна справа by Author "Савченко Анастасія"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item КОРПОРАТИВНА СИСТЕМА БРОНЮВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ «HOLІDAY INN»(КНТЕУ, 2020) Савченко АнастасіяАктуальність випускної кваліфікаційної роботи. Процес бронювання в готелі є невід'ємною та однією з найважливіших систем функціонування готелю. Багато в чому прибутковість і успішність готелю залежить від служби бронювання. У сучасному світі жодне підприємство індустрії гостинності не може обійтися без застосування комп'ютерних систем. Електронні канали продажів стають все більш популярним способом розповсюдження готельних послуг в усьому світі. Створення глобальної системи резервування дозволило поєднати всю готельну індустрію в єдине ціле. Глобальні системи резервування пов'язують різні туристичні бюро та компанії подорожей, покращують комунікації і підвищують можливості ринку. Сучасне обладнання для взаємодії з глобальними системами резервування забезпечує чіткий і швидкий доступ до інформації. Кількість пропонованих послуг, що надаються в глобальних системах резервування стає дедалі більше. В наші дні цифрові технології проникають в усі сфери життя. Готельний бізнес не є винятком. Інтернет швидко стає одним з головних засобів для придбання (бронювання) подорожі або готелю. Сьогодні, щоб забронювати номер в готелі, вже не потрібно піднімати трубку телефону або відправлятися в найближче туристичне агентство – досить просто зайти на сайт готелю і вибрати бажану категорію і період перебування. На сьогоднішній день світова індустрія туризму та гостинності знаходиться в жорстких умовах конкурентної боротьби за кожного клієнта і змушена вкрай стрімко реагувати на зовнішні зміни умов господарювання. При цьому, незважаючи на нестабільну економіко-політичну ситуацію в світі, готельно-туристичний бізнес продовжує активно розвиватися. Зростання туризму в усьому світі викликає активне розширення готельних послуг, що пропонуються. Сучасний стан ринку готельних послуг характеризується високим рівнем конкуренції, різноманітністю надання видів основних і додаткових послуг, підвищенням рівня обслуговування. Підприємства готельної індустрії, при жорсткій конкуренції на ринку, повинні мати можливість оперативно та якісно надавати весь перелік своїх послуг, при цьому використовуючи впорядковану і структуровану систему, не складну в управлінні і розумінні. У вирішенні цих задач допомагає комплексна автоматизація готелю і її структурних підрозділів, що досягається застосуванням автоматизованих систем управління і системи бронювання. Поліпшення рівня сервісу є основною функцією таких систем. Таким чином всі процеси надання послуг стають регламентовані, а ступінь їх автоматизації дозволяє персоналу якомога більше часу приділяти гостям. В цілому ефективність роботи служби прийому та розміщення в готелі неможлива без використання системи бронювання. Незважаючи на те, що на ринку представлені різноманітні технічні рішення для будь-яких готельних потреб, вибір системи бронювання для власного об'єкта господарювання досить складно. Теоретичною основою досліджень стали праці вітчизняних і зарубіжних авторів в області автоматизації процесу управління, впровадження систем бронювання в ресторанно-готельних комплексах, аналізу, фінансів, економіки підприємства.