241 Готельно-ресторанна справа
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 241 Готельно-ресторанна справа by Author "Новик ДІана"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Корпоративна система бронювання готелю «Solisko» на міжнародному ринку готельних послуг(КНТЕУ, 2020) Новик ДІанаАктуальність теми. В міжнародній готельній індустрії на даному етапі розвитку гостро стоїть питання якості надання готельних послуг. Готельні підприємства змушені постійно шукати нові шляхи комунікації з гостями, здобувати їх прихильність та пропонувати щось унікальне та інноваційне. Конкурента боротьба між готельними підприємствами спонукає їх до пошуку насамперед нових інформаційних технологій і в системах корпоративного бронювання готельних послуг. Одним із основних операційних підрозділів готелю є служба прийому та розміщення. До основних функцій даного підрозділу входять: бронювання та обробка інформації, підготовка номерного фонду, реєстрація заїзду та виїзд гостей або групи туристів, розрахунок гостя, надання інформації гост ю та допомога у різноманітних ситуаціях. Автомaтизація всіх функцій підрозділу, а с aме бронювання послуги, нaдасть змогу службoвцям раціонaльно використовувати робoчий час та придi ляти більше увaги гостю. Тому удосконалення системи бронювання відіграватиме вирішальну роль і у залученні нових гостей. Якщо процес бронювання номерів та послуг у готелі буде доступнішим, простішим, швидшим, то більша кількість нових потенційних клієнтів буде залучена до готелю, і тим самим збільшиться прибуток готелю. Мета випускної кваліфікаційної роботи. Метою роботи є дослідження теоретичних і методологічних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо корпоративної системи бронювання готелю. Для досягнення мети роботи були поставлені та вирішені наступні завдання: розглянути теоретичні основи системи корпоративного бронювання на ринку готельних послуг; узагальнити знання щодо Інтернет технологій та онлайн бронювання в системі корпоративного бронювання готельних послуг; дослідити діяльність обраної готельної корпорації т а її систему корпоративного бронювання готельної послуги на міжнародному ринку; визначити роль Інтернет технологій в системі бронювання готельних послуг; обгрунтувати необхідність впровадження інновацій в системі бронювання готелю на міжнародному ринку готельних підприємств з метою удосконалення готельного продукту; розробити програму удосконалення корпоративної системи готельної корпорації ―Solisko‖. Об’єктом дослідження є процес функціонування корпоративної системи бронювання готельної корпорації . Предметом дослідження є теоретичні та метод ологічні засади процесу бронювання на підприємствах готельного бізнесу. Методи дослідження. У роботі використано сукупність наукових методів дослідження: аналізу та синтезу, порівняльного аналізу, узагальнення та систематизації . Для дослідження теоретичних розробок вітчизняних та зарубіжних вчених з проблем формування корпоративної системи бронювання було використано монографічний метод. Розрахунково -конструктивний – для обґрунтування пропозицій щодо підвищення ефективності функціонування системи бронювання на підприємстві, графічний – для наочного зображення результатів дослідження. Згідно з антропоцентричним підходом задоволення споживчих потреб туристів повинно стати пріоритетним завданням господарської діяльності підприємств.