241 Готельно-ресторанна справа
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 241 Готельно-ресторанна справа by Author "Голодинець Юля"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item КОРПОРАТИВНА СИСТЕМА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ГОТЕЛЬНОГО ОПЕРАТОРА «RAMADA ENCORE»(КНТЕУ, 2020) Голодинець ЮляАктуальність дослідження. Світова епідемія COVID-19 істотно позначається на економіці країн, діяльності підприємств, і, звичайно, на готельному бізнесі. Закриті кордони держав, скасування авіасполучення, обмеження пересування у межах України між областями й абсолютна ізоляція країн одна від одної спровокували велику кількість проблем у готельному секторі. Готельному бізнесу доведеться швидко трансформуватися і розвиватися далі:збільшувати роль Інтернету та соціальних мереж у діяльності підприємств;інтегруватися з сервісами онлайн-бронювання;впроваджувати оплату онлайн;пошук нових форм співпраці; шукати,аналізувати та впроваджувати нові технології ведення бізнесу. А також застосувати більш складні технології,такі як:штучний інтелект;доповнена реальність;використання голосових помічників,розпізнавання осіб. Такі технології потребують значних фінансових інвестицій,яких у зв’язку з пандемією недостатня кількість. Виходячи з необхідності швидко і раціонально реагувати на зміну кон'юнктури ринку в умовах пандемії COVID-19, компанії зіштовхуються з нагальною потребою впровадження ефективної системи управління підприємством в цілому та кожним її елементом окремо. Одним з таких елементів є управління системою Інтернет маркетингу підприємства. Інтернет-маркетинг на сучасному етапі розвитку являє собою щось більше, ніж звичайний продаж інформаційних продуктів. На перший план виходить продаж інформаційного простору, програмних продуктів, бізнес-моделей. Практика Інтернет-маркетингу для підприємств об’єднує весь комплекс маркетингу онлайн. Це дозволяє підприємству отримувати статистику запитів, покупок, дані конкурентів, знаходитись у прямому контакті зі споживачем, відстежувати замовлення, обирати кращих партнерів та посередників, тощо. Отже,актуальність даного дослідження полягає в тому,що правильне управління системою Інтернет маркетингу на підприємстві готельного господарства забезпечить економію коштів компанії на персоналі,на проведенні маркетингових досліджень,а також у багатьох випадках дозволяє вийти на нові ринки збуту. Ступінь розробленості проблеми. Значний вклад у дослідження зазначених проблем внесли такі відомі зарубіжні та вітчизняні науковці, як: В.Бойчук,Ф.Вірин,К.Живаго,М.Матисен,Е.А.Петрик,В.Л.Плескач,Д.Страусе,І.В .Успенський,Р.Фрост,В.Холмогоров,А. Ярликов та багато інших. Проте варто зазначити, що проблема ефективного управління системою Інтернет-маркетингу на підприємствах готельного бізнесу в сучасних умовах є вкрай актуальною та потребує подальших досліджень. Метою роботи є дослідження теоретичних і методологічних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо корпоративної системи Інтернет маркетингу на готельному підприємстві. Для досягнення поставленої мети слід виконати наступні завдання: - Проаналізувати сутність системи Інтернет-маркетингу та її основних елементів; - сформувати складові корпоративної системи міжнародного готельного оператора - проаналізувати кон’юнктуру міжнародного ринку готельних послуг; - дослідити функціонування готелю Ramada Encore на міжнародному ринку; - оцінити поточну систему Інтернет-маркетингу готелю Ramada Encore; - визначити шляхи підвищення ефективності Інтернет-маркетингу готелю Ramada Encore; - зробити прогнозування продажів послуг готелю Ramada Encore. Об’єкт дослідження – процес управління системою Інтернет-маркетингу на підприємстві при здійсненні міжнародної діяльності. Предмет дослідження – практичні рекомендації щодо удосконалення системи Інтернет маркетингу підприємства при здійсненні міжнародної діяльності. При написанні випускної кваліфікаційної роботи було використано такі методи дослідження:метод аналізу, синтезу, класифікації, групування та узагальнення. Застосування даних методів дозволило систематизувати показники оцінки ефективності Інтернет діяльності. Метод спостереження був використаний для діагностики управління системою Інтернет-маркетингу на підприємстві, а метод переходу від абстрактного до конкретного – для розробки та обґрунтування конкретних пропозицій щодо удосконалення системи Інтернет маркетингу на підприємствах готельного бізнесу.