075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Коноплянникова Маріанна Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розроблення стратегії репозиціонування бренду(DTEU, 2024-12) Мацюк Єлизавети Ігорівни; Коноплянникова Маріанна АнатоліївнаМацюк Є.І. Особливості формування стратегії стійкого репозиціонування. – Рукопис Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Бренд-менеджемент». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена актуальному питанню формування стратегії стійкого репозиціонування бренду. Дослідження детально аналізує теоретичні основи репозиціонування, зокрема, його типи, цілі та інструменти. Особлива увага приділяється концепції стійкості в маркетингу та її впливу на процес репозиціонування. На основі проведеного аналізу розроблено практичні рекомендації щодо формування ефективної стратегії стійкого репозиціонування для ТОВ «Сільпо-Фуд», однієї з провідних торговельних мереж України, з урахуванням сучасних трендів і викликів ринку. Ключові слова: маркетинг, репозиціонування, стратегія, бренд, маркетингове середовище. Matsiuk Y.I. Features of forming a sustainable repositioning strategy. – Manuscript Qualification work in the specialty 075 “Marketing”, according to the educational and professional program “Brand Management”. – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the topical issue of forming a sustainable brand repositioning strategy. The study analyzes in detail the theoretical foundations of repositioning, in particular, its types, goals and tools. Special attention is paid to the concept of sustainability in marketing and its impact on the repositioning process. Based on the analysis, practical recommendations were developed for forming an effective sustainable repositioning strategy for Silpo-Food LLC, one of the leading trade networks of Ukraine, taking into account modern trends and market challenges. Keywords: marketing, repositioning, strategy, brand, marketing environment.Документ Стратегічне позиціонування підприємства в бренд-менеджменті(DTEU, 2024-12) Гогуадзе Софія Джемалівна; Коноплянникова Маріанна АнатоліївнаГогуадзе С.Д. Стратегічне позиціонування підприємства в бренд-менеджменті. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 “Маркетинг”, освітня програма “Бренд-Менеджмент” – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню теоретико-методичних основ та практичних підходів до стратегічного позиціонування підприємства в системі бренд-менеджменту. У роботі визначено основні концепції та підходи до позиціонування бренду, проведено аналіз існуючого позиціонування ТОВ "АВТОВІН ШИПІНГ" на ринку транспортно-логістичних послуг, здійснено SWOT-аналіз. Обґрунтовано рекомендації щодо вдосконалення стратегічного позиціонування підприємства, зокрема підвищення впізнаваності бренду, оптимізації цінової політики, покращення рівня обслуговування та підтримки клієнтів. Запропоновано заходи, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності та зміцнення ринкових позицій компанії. Ключові слова: бренд-менеджмент, стратегічне позиціонування, транспортно-логістичні послуги, маркетингові комунікації, впізнаваність бренду, конкурентоспроможність. Hohuadze S. D. Strategic positioning of the enterprise in brand management. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", educational program "Brand Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological, and practical aspects of strategic positioning in brand management. The study identifies the main concepts and approaches to brand positioning, analyzes the current 7 positioning of LLC "AUTOWIN SHIPPING" in the transport and logistics services market, and conducts a SWOT analysis. Recommendations for improving the strategic positioning of the enterprise are substantiated, including enhancing brand awareness, optimizing pricing policies, and improving the level of service and customer support. Measures aimed at increasing competitiveness and strengthening the company's market position are proposed. Keywords: brand management, strategic positioning, transport and logistics services, marketing communications, brand awareness, competitiveness.Документ Управління асортиментом в бренд-менеджменті(DTEU, 2024-12) Гнатюк Катерини Сергіївни; Коноплянникова Маріанна АнатоліївнаГнатюк К.С. Управління асортиментом в бренд-менеджменті. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Бренд-Менеджмент». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам управління асортиментом у сфері бренд-менеджменту. У роботі розкрито сутність поняття «бренд-менеджмент» і проаналізовано підходи до управління асортиментом підприємства для підвищення конкурентоспроможності бренду. Проведено аналіз ринку спецій в Україні на прикладі торгової марки «Мрія» та її конкурентів. Визначено основні фактори, що впливають на діяльність підприємства, здійснено SWOT-аналіз та ABC-XYZ класифікацію товарного асортименту. Обґрунтовано напрями вдосконалення товарного асортименту з метою посилення ринкових позицій бренду. Ключові слова: управління асортиментом, бренд-менеджмент, маркетингове середовище, конкурентоспроможність. Hnatiuk K.S. Assortment management in brand management. – Manuscript. Qualification work in specialty 075 «Marketing», educational program "Brand Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. Graduation qualification work, dedicated to theoretical, methodical and practical tasks of assortment management in the field of brand management. The work reveals the essence of the concept of "brand management" and analyzes the approaches to managing the company's assortment to increase the competitiveness of the brand. An analysis of the market of specializations in Ukraine was carried out using the example of the trademark "Mriya" and its competitors. The main factors affecting the company's activity, SWOT analysis and ABC-XYZ classification of the product range are determined. The direction 7 of improvement of the product range based on the positioning of market positions of the brand is substantiated. Keywords: assortment management, brand management, marketing environment, competitiveness.