Менеджмент і бізнес адміністрування у сфері гостинності
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Менеджмент і бізнес адміністрування у сфері гостинності за Автор "Босовська Мирослава Веліксівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Менеджмент якості суб’єкта сфери гостинності(DTEU, 2024-12) Шевченко Олександра Сергійовича; Босовська Мирослава ВеліксівнаШевченко О.С. Менеджмент якості суб’єкта сфери гостинності.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи формування систем менеджменту якості суб’єктів гостинності. Проведено оцінку ефективності діючої системи HR-менеджменту якості готельної мережі «RAMADA Encore»; здійснено діагностику рівня якості послуг підприємства. Розроблено програму удосконалення системи менеджменту якості готелю та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: гостинність, готельний бізнес, якість, менеджмент якості, стратегія якості, система якості Shevchenko O.S. Quality management of the hospitality sector entity. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Management and Business Administration in Hospitality” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzed and summarized the practical, methodological and theoretical foundations of the formation of quality management systems of hospitality entities. The effectiveness of the existing HR-quality management system of the hotel chain "RAMADA Encore" was assessed; diagnostics of the level of quality of the enterprise's services were carried out. A program for improving the hotel's quality management system was developed and an economic justification of the proposed measures was carried out. Keywords: hospitality, hotel business, quality, quality management, quality strategy, quality systemДокумент Стратегія менеджменту якості суб’єкта сфери гостинності(DTEU, 2024-12) Максакова Анна Володимирівна; Босовська Мирослава ВеліксівнаМаксакова А.В . Стратегія менеджменту якості суб’єкта сфери гостинності.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи формування систем менеджменту якості підприємств ресторанного господарства. Проведено оцінку ефективності діючої системи менеджменту якості підприємства ресторанного господарства Банкнотно-монетного двору Національного банку України; здійснено діагностику рівня якості послуг підприємства. Розроблено програму удосконалення системи менеджменту якості підприємства ресторанного господарства та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: гостинність, ресторанний бізнес, якість, менеджмент якості, стратегія якості, система якості Maksakova A.V. Quality management strategy of a hospitality entity. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Management and Business Administration in Hospitality” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzed and summarized the practical, methodological and theoretical foundations of the formation of quality management systems for restaurant enterprises. The effectiveness of the current quality management system for the restaurant enterprise; diagnostics of the level of quality of the enterprise's services were carried out. A program for improving the quality management system for the restaurant enterprise was developed and an economic justification of the proposed measures was carried out. Keywords: hospitality, restaurant business, quality, quality management, quality strategy, quality systemДокумент Цифровий маркетинг суб’єкта сфери гостинності(DTEU, 2024-12) Гріпас Богдан Юрійович; Босовська Мирослава ВеліксівнаГріпас Б.Ю. Цифровий маркетинг суб’єкта сфери гостинності.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи діяльності підприємства та цифрового маркетингу суб’єкта ресторанного бізнесу, запропоновано напрями удосконалення цифрового маркетингу діючого ресторану. Ключові слова: гостинність, ресторанний бізнес, маркетинг, стратегія маркетингу, цифрові технології, цифровий маркетинг Gripas B.Yu. Digital marketing of the hospitality sector entity. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Management and Business Administration in Hospitality” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzes and summarizes the practical, methodological and theoretical foundations of the enterprise's activities and digital marketing of the restaurant business entity, and suggests directions for improving the digital marketing of an existing restaurant. Keywords: hospitality, restaurant business, marketing, marketing strategy, digital technologies, digital marketing