075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Генералов Олександр Валентинович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ ПРИ ФОРМУВАННІ БРЕНДУ(DTEU, 2024-12) Скиця Владислава Віталійовича; Генералов Олександр ВалентиновичАНОТАЦІЯ Скиць Владислав Віталійович. Стратегічне управління комунікаціями при формуванні бренду (за матеріалами ТОВ «НОВУС УКРАЇНА», м. Київ). Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра. Державний торговельно-економічний університет, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена актуальній проблемі стратегічного управління комунікаціями при формуванні бренду. У першому розділі розглянуто теоретично-методологічні засади формування бренду підприємства на міжнародному ринку та зазначені основні бренд-стратегії компанії на міжнародному ринку. У другому розділі проаналізовано маркетингову діяльність компанії ТОВ «НОВУС Україна» та визначено стратегію управління комунікаціями торгівельного підприємства. В третьому розділі запропоновано рекомендації щодо удосконалення брендингу торгівельного підприємства та економічно обґрунтовано запропоновані заходи. Ключові слова: глобальний маркетинг, стратегічне управління, управління підприємством, конкурентоспроможність, бренд. ABSTRACT Vladyslav Skits. Strategic Communication Management in Brand Building (based on the materials of NOVUS UKRAINE LLC, Kyiv). Qualification work for a master's degree. State University of Trade and Economics, 2024. The qualification work is devoted to the topical issue of strategic communication management in brand building. The first section considers the theoretical and methodological foundations of the enterprise brand formation in the international market and identifies the main brand strategies of the company in the international market. The second section analyses the marketing activities of NOVUS Ukraine LLC and defines the strategy of communication management of the trading enterprise. The third section offers recommendations for improving the branding of the trading company and provides economic justification for the proposed measures. Keywords: global marketing, strategic management, business management, competitiveness, brand.Документ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖЕВОЇ СТРАТЕГІЇ ЕКОНОМІЧНОГО СУБ’ЄКТА В ГЛОБАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ(DTEU, 2024-12) Стоцької Дарини Валентинівни; Генералов Олександр ВалентиновичАНОТАЦІЯ Стоцька Д.В. Формування іміджевої стратегії економічного суб’єкта в глобальному маркетинговому середовищі. (На матеріалах Торговопромислової палати України, м. Київ) У роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти формування іміджевої стратегії економічного суб’єкта в умовах глобального маркетингового середовища. Перший розділ містить аналіз основних понять іміджевої стратегії, її значення для суб’єктів міжнародного бізнесу та методи її формування. У другому розділі розглянуто специфіку маркетингового середовища для міжнародних компаній у ХХІ столітті та проведено аналіз сучасного іміджу Торгово-промислової палати України і впливу цього іміджу на її членів. Третій розділ присвячено пропозиціям щодо вдосконалення іміджевої стратегії ТППУ та оцінено результативність запропонованих заходів в контексті поточних умов військового стану, що є важливим для підвищення ефективності міжнародної економічної діяльності ТППУ та забезпечення позитивного іміджу як самої палати, так і її членів. Ключові слова: іміджева стратегія, Торгово-промислова палата України, маркетингове середовище. SUMMARY Stotska D.V. Formation of the image strategy of an economic entity in the global marketing environment. (Based on the materials of the Chamber of Commerce and Industry of Ukraine, Kyiv) The works examines the theoretical and practical aspects of forming an image strategy of an economic entity in the global marketing environment. The first section contains an analysis of the main concepts of image strategy, its importance for international business entities and methods of its formation. The second chapter examines the specifics of the marketing environment for international companies in the 21st century and analyzes the modern image of the Chamber of Commerce and Industry of Ukraine and the impact of this image on its members. The third section is devoted to proposals for improving the image strategy of the TPPU and evaluated the effectiveness of the proposed measures in the context of the current conditions of martial law, which is important for increasing the effectiveness of the international economic activity of the TPPU and ensuring a positive image of both the chamber itself and its members. Keywords: image strategy, Chamber of Commerce and Industry of Ukraine, marketing environment.