Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу за Автор "Босовська Мирослава Веліксівна"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Корпоративна система HR-менеджменту міжнародної готельної/ресторанної мережі(DTEU, 2024-12) Німенко Євгенія Олександрівна; Босовська Мирослава ВеліксівнаНіменко Є.О. Корпоративна система HR-менеджменту міжнародної готельної/ресторанної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи HR-менеджменту міжнародної готельної мережі. Проведено оцінку ефективності діючої системи HR-менеджменту готелю «Radisson Blu», м. Київ; здійснено діагностику ефективності реалізації процесів HR-менеджменту. Студенткою розроблено комплекс заходів щодо удосконалення системи HR-менеджменту готелю «Radisson Blu», м. Київ та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: міжнародна готельна мережа, HR-менеджмент, HR-технології, персонал Nimenko E.O. Corporate HR management system of an international hotel/restaurant chain. -Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzed and summarized the practical, methodological and theoretical foundations of HR management of an international hotel chain. The effectiveness of the current HR management system of the Radisson Blu hotel, Kyiv was assessed; the effectiveness of the implementation of HR management processes was diagnosed. The student developed a set of measures to improve the HR management system of the Radisson Blu hotel, Kyiv and carried out an economic justification of the proposed measures. Keywords: international hotel chain, HR management, HR technologies, personnelДокумент Корпоративна система менеджменту якості міжнародної готельної/ресторанної мережі(DTEU, 2024-12) Кашпур Анна Олексіївна; Босовська Мирослава ВеліксівнаКашпур А.О. Корпоративна система менеджменту якості міжнародної готельної/ресторанної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи формування корпоративної системи менеджменту якості. Проведено оцінку ефективності діючої системи менеджменту якості готелю «Hyatt Regency Kyiv»; здійснено діагностику рівня якості його готельного продукту. Студенткою розроблено програму заходів щодо удосконалення системи менеджменту якості готелю «Hyatt Regency Kyiv» та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: міжнародна готельна мережа, якість, управління якістю, система менеджменту якості, якість готельних послуг Kashpur A.O. Corporate quality management system of an international hotel/restaurant chain. -Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzed and summarized the practical, methodological and theoretical foundations of the formation of a corporate quality management system. The effectiveness of the current quality management system of the Hyatt Regency Kyiv hotel was assessed; the quality level of its hotel product was diagnosed. The student developed a program of measures to improve the quality management system of the Hyatt Regency Kyiv hotel and carried out an economic justification of the proposed measures. Keywords: international hotel chain, quality, quality management, quality management system, quality of hotel servicesДокумент Корпоративні стандарти якості послуг міжнародної готельної/ресторанної мережі(DTEU, 2024-12) Ткалич Олександр Васильович; Босовська Мирослава ВеліксівнаТкалич О.В. Корпоративні стандарти якості послуг міжнародної готельної/ресторанної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи формування корпоративних стандартів якості послуг міжнародної готельної/ресторанної мережі. Проведено оцінку ефективності діючої системи HR-менеджменту якості готельної мережі «INTERCONTINENTAL HOTEL GROUP»; здійснено діагностику стандартів забезпечення якості. Розроблено комплекс заходів щодо удосконалення системи корпоративних стандартів та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: міжнародна готельна мережа, якість, управління якістю, система менеджменту якості, стандарти якості, якість готельних послуг Tkalych O.V. Corporate standards of service quality of an international hotel/restaurant chain. -Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzes and summarizes the practical, methodological and theoretical foundations of the formation of corporate standards for the quality of services of an international hotel/restaurant network. The effectiveness of the existing HR-quality management system of the hotel network "INTERCONTINENTAL HOTEL GROUP" was assessed; diagnostics of quality assurance standards were carried out. A set of measures to improve the corporate standards system was developed and an economic justification of the proposed measures was carried out. Keywords: international hotel network, quality, quality management, quality management system, quality standards, quality of hotel servicesДокумент Менеджмент якості суб’єкта сфери гостинності(DTEU, 2024-12) Шевченко Олександра Сергійовича; Босовська Мирослава ВеліксівнаШевченко О.С. Менеджмент якості суб’єкта сфери гостинності.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи формування систем менеджменту якості суб’єктів гостинності. Проведено оцінку ефективності діючої системи HR-менеджменту якості готельної мережі «RAMADA Encore»; здійснено діагностику рівня якості послуг підприємства. Розроблено програму удосконалення системи менеджменту якості готелю та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: гостинність, готельний бізнес, якість, менеджмент якості, стратегія якості, система якості Shevchenko O.S. Quality management of the hospitality sector entity. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Management and Business Administration in Hospitality” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzed and summarized the practical, methodological and theoretical foundations of the formation of quality management systems of hospitality entities. The effectiveness of the existing HR-quality management system of the hotel chain "RAMADA Encore" was assessed; diagnostics of the level of quality of the enterprise's services were carried out. A program for improving the hotel's quality management system was developed and an economic justification of the proposed measures was carried out. Keywords: hospitality, hotel business, quality, quality management, quality strategy, quality systemДокумент ПРОЄКТ СПА-ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «БУКОВЕЛЬ» ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ(DTEU, 2024-12) Доценко (Софіянчук) Каріна Ігорівна; Босовська Мирослава ВеліксівнаДоценко (Софіянчук) К.І. Проєкт СПА-готелю у туристичній дестинації «Буковель» Івано-Франківської області.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Готельний і ресторанний девелопмент» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена формуванню концепції, організаційної та сервісної структур, розробці архітектурних та дизайнерських рішень, економічному обґрунтуванню бізнес-проекту готелю у туристичній дестинації «Буковель» Івано-Франківської області Ключові слова: готельний девелопмент, проєкт, бізнес-проєкт, концепція, дизайн, економічне обґрунтування Dotsenko (Sofiyanchuk) K.I. The project of a SPA hotel in the tourist destination "Bukovel" of the Ivano-Frankivsk region - Manuscript Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “Hotel and restaurant development” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the formation of the concept, organizational and service structures, development of architectural and design solutions, economic justification of the business project of the hotel in the tourist destination. Keywords: hotel development, project, concept, design, economic justificationДокумент Проєкт СПА-готелю у туристичній дестинації «Кароліно Бугаз» Одеської області(DTEU, 2024-12) Руда Юлія Олексіївна; Босовська Мирослава ВеліксівнаРуда Ю.О. Проєкт СПА-готелю у туристичній дестинації «Кароліно Бугаз» Одеської області.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Готельний і ресторанний девелопмент» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена формуванню концепції, організаційної та сервісної структур, розробці архітектурних та дизайнерських рішень, економічному обґрунтуванню бізнес-проекту готелю у туристичній дестинації «Кароліно Бугаз» Одеської області Ключові слова: готельний девелопмент, проєкт, бізнес-проєкт, концепція, дизайн, економічне обґрунтування ABSTRACT Ruda Yu. Hotel project in the tourist destination “Karolino Bugas” of Odesa region - Manuscript Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “Hotel and restaurant development” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the formation of the concept, organizational and service structures, development of architectural and design solutions, economic justification of the business project of the hotel in the tourist destination. Keywords: hotel development, project, concept, design, economic justificationДокумент Сегментування споживачів лакшері-послуг суб’єкта гостинності(DTEU, 2024-12) Коломієць Аліни Валентинівни; Босовська Мирослава ВеліксівнаКоломієць А.В. Сегментування споживачів лакшері-послуг суб’єкта гостинності Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Лакшері менеджмент і маркетинг» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи сегментування споживачів лакшері-послуг суб’єкта гостинності. Проведено оцінку маркетингових стратегій та здійснено сегментування споживачів лакшері-послуг суб’єкта готельного бізнесу «Баккара», м. Київ. За результатами аналітичних досліджень розроблено комплекс заходів щодо удосконалення маркетингової стратегії та програм персоналізації послуг для лакшері- сегментів споживачів; здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: VIP-споживачі, сегментування, лакшері-послуги, лакшері менеджмент, лакшері-маркетинг Kolomiets A.V. Segmentation of consumers of luxury services of the hospitality entity. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Luxury Management and Marketing” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzes and summarizes the practical, methodological and theoretical foundations of segmentation of consumers of luxury services of the hospitality entity. An assessment of marketing strategies was carried out and segmentation of consumers of luxury services of the hotel business entity "Baccara", Kyiv was carried out. Based on the results of analytical research, a set of measures was developed to improve the marketing strategy and programs for personalization of services for luxury segments of consumers; an economic justification of the proposed measures was carried out. Keywords: VIP-consumers, segmentation, luxury services, luxury management, luxury marketingДокумент Стратегія менеджменту якості суб’єкта сфери гостинності(DTEU, 2024-12) Максакова Анна Володимирівна; Босовська Мирослава ВеліксівнаМаксакова А.В . Стратегія менеджменту якості суб’єкта сфери гостинності.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи формування систем менеджменту якості підприємств ресторанного господарства. Проведено оцінку ефективності діючої системи менеджменту якості підприємства ресторанного господарства Банкнотно-монетного двору Національного банку України; здійснено діагностику рівня якості послуг підприємства. Розроблено програму удосконалення системи менеджменту якості підприємства ресторанного господарства та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: гостинність, ресторанний бізнес, якість, менеджмент якості, стратегія якості, система якості Maksakova A.V. Quality management strategy of a hospitality entity. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Management and Business Administration in Hospitality” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzed and summarized the practical, methodological and theoretical foundations of the formation of quality management systems for restaurant enterprises. The effectiveness of the current quality management system for the restaurant enterprise; diagnostics of the level of quality of the enterprise's services were carried out. A program for improving the quality management system for the restaurant enterprise was developed and an economic justification of the proposed measures was carried out. Keywords: hospitality, restaurant business, quality, quality management, quality strategy, quality systemДокумент Цифровий маркетинг суб’єкта сфери гостинності(DTEU, 2024-12) Гріпас Богдан Юрійович; Босовська Мирослава ВеліксівнаГріпас Б.Ю. Цифровий маркетинг суб’єкта сфери гостинності.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи діяльності підприємства та цифрового маркетингу суб’єкта ресторанного бізнесу, запропоновано напрями удосконалення цифрового маркетингу діючого ресторану. Ключові слова: гостинність, ресторанний бізнес, маркетинг, стратегія маркетингу, цифрові технології, цифровий маркетинг Gripas B.Yu. Digital marketing of the hospitality sector entity. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Management and Business Administration in Hospitality” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzes and summarizes the practical, methodological and theoretical foundations of the enterprise's activities and digital marketing of the restaurant business entity, and suggests directions for improving the digital marketing of an existing restaurant. Keywords: hospitality, restaurant business, marketing, marketing strategy, digital technologies, digital marketingДокумент Цифрові технології дистибуції VIP-послуг суб’єкта гостинності(DTEU, 2024-12) Івасенко Софія Владиславівна; Босовська Мирослава ВеліксівнаІвасенко С.В. Цифрові технології дистибуції VIP-послуг суб’єкта гостинності.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Лакшері менеджмент і маркетинг» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи цифрових технологій дистибуції VIP-послуг суб’єкта гостинності. Проведено оцінку впровадження цифрових технологій дистибуції VIP-послуг суб’єкта гостинності . За результатами аналітичних досліджень розроблено комплекс заходів щодо удосконалення дистрибуції послуг шляхом впровадження цифрових технологій. Ключові слова: VIP-споживачі, дистибуція, цифрові технології, лакшері менеджмент Ivasenko S.V. Digital technologies for the distribution of VIP services of the hospitality entity. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Luxury Management and Marketing” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzes and summarizes the practical, methodological and theoretical foundations of digital technologies for the distribution of VIP services of the hospitality entity. The implementation of digital technologies for the distribution of VIP services of the hospitality entity was assessed. Based on the results of analytical research, a set of measures was developed to improve the distribution of services through the implementation of digital technologies. Keywords: VIP consumers, distribution, digital technologies, luxury managementДокумент Івент-програми суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів(DTEU, 2024-12) Антонюк Антон Олександрович; Босовська Мирослава ВеліксівнаАНОТАЦІЯ Антонюк А.О. Івент-програми суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Лакшері менеджмент і маркетинг» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи розроблення та реалізації івент-програм суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів. Проведено оцінку ефективності івент-менеджменту субʼєкта гостинності. Студентом розроблено комплекс заходів щодо удосконалення Розроблення та реалізація івент-програм суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів для готелю «Radisson Blu Bukovel», с. Поляниця та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: VIP-споживачі, івентивний менеджмент, івентивні програми, лакшері менеджмент Antonyuk A.O. Event programs of the hospitality entity for VIP consumer segments. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Luxury Management and Marketing” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzed and summarized the practical, methodological and theoretical foundations of the development and implementation of event programs of the hospitality entity for VIP consumer segments. The effectiveness of the event management of the hospitality entity was assessed. The student developed a set of measures to improve the Development and implementation of event programs of the hospitality entity for VIP consumer segments for the Radisson Blu Bukovel hotel, Polyanytsya village and carried out an economic justification of the proposed measures. Keywords: VIP consumers, event management, event programs, luxury management