Маркетинг менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Маркетинг менеджмент за Автор "Чепеленко Анжеліка Михайлівна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетингове стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства(DTEU, 2024-12) Некряча Яна Олеговича; Чепеленко Анжеліка МихайлівнаНекряч Я.О. Маркетингове стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено розробці та обґрунтуванню маркетингових стратегічних ініціатив щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства. У кваліфікаційній роботі розкрито сутність «маркетингового стратегічного управління» та визначено його роль у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Розроблено маркетингову стратегію підвищення конкурентоспроможності підприємства ПрАТ «ВФ Україна». Ключові слова: маркетинг, маркетингове стратегічне управління, конкурентоспроможність, маркетингова стратегія, стратегічне управління, маркетингова діяльність. Nekriach Y.O. Marketing strategic management of enterprise competitiveness. – Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 «Marketing», educational program «Marketing Management». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The final qualification work is devoted to the development and substantiation of marketing strategic initiatives to improve the competitiveness of the enterprise. The qualification work reveals the essence of «marketing strategic management» and defines its role in increasing the competitiveness of the enterprise. reveals the essence of «marketing strategic management» and defines its role in increasing the competitiveness of the enterprise. A marketing strategy for improving the competitiveness of PJSC «VF Ukraine» has been developed. Keywords: marketing, marketing strategic management, competitiveness, marketing strategy, strategic management, marketing activities.Документ Маркетингове управління каналами збуту сільськогосподарського підприємства(DTEU, 2024-12) Челленюк Антоніни Миколаївни; Чепеленко Анжеліка МихайлівнаЧелленюк А. М. Маркетингове управління каналами збуту сільськогосподарського підприємства. — Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг-менеджмент». — Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним засадам маркетингового управління каналами збуту сільськогосподарського підприємства. Визначено ефективні наукові підходи щодо маркетингового управління каналами збуту с сільськогосподарського підприємства та розкрито їх сутність. Проаналізовано маркетингове середовище та канали збуту СТОВ «ІСКРА» Розроблено рекомендації щодо управління каналами збуту СТОВ «ІСКРА» на основі проведеного аналізу. Ключові слова: сільськогосподарське підприємство, канал збуту, маркетингове управління, підхід до управління, маркетингове середовище. Chelleniuk A. M. Marketing management of sales channels of an agricultural enterprise. — Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Marketing Management". — State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical principles of marketing management of sales channels of an agricultural enterprise. Effective scientific approaches to marketing management of sales channels of an agricultural enterprise are identified and their essence is revealed. The marketing environment and sales channels of the joint-stock company "ISKRA" are analyzed. Recommendations for managing sales channels of the joint-stock company "ISKRA" are developed based on the analysis. Keywords: agricultural enterprise, sales channel, marketing management, approach to management, marketing environment.Документ Розроблення стратегії SMM-просування продукції підприємства(DTEU, 2024-12) Мазальцева Максима Вадимовича; Чепеленко Анжеліка МихайлівнаМазальцев М.В. Розроблення стратегії SMM-просування продукції підприємства. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено розробленню стратегії SMMпросування продукції підприємства. У роботі розглянуто теоретичні засади організації SMM-просування на підприємстві, проаналізовано стратегії SMMпросування продукції ТОВ «Епіцентр К», розроблено рекомендації щодо удосконалення SMM-стратегії ТОВ «Епіцентр К» та оцінено їх ефективність. Ключові слова: стратегії, SMM-просування, стратегії SMM-просування, соціальні медіа, маркетингові комунікації, цифровий маркетинг. Mazaltsev M.V. Development of a strategy for SMM-promotion of enterprise products. – Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 “Marketing”, educational program “Marketing Management”. – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation qualification work is devoted to the development of a strategy for SMM-promotion of enterprise products. The work considers the theoretical principles of organizing SMM-promotion at the enterprise, analyzes the SMMpromotion strategies of LLC “Epicenter K”, develops recommendations for improving the SMM-strategy of LLC “Epicenter K” and evaluates their effectiveness. Keywords: strategies, SMM-promotion, SMM-promotion strategies, social media, marketing communications, digital marketing.Документ Стратегічне маркетингове планування фінансово-кредитної установи(DTEU, 2024-12) Заічковської Аліни Віталіївни; Чепеленко Анжеліка МихайлівнаЗаінчковська А.В. Стратегічне маркетингове планування фінансово- кредитної установи. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальність 075 «Маркетинг», за освітньою професійною програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні аспекти стратегічного маркетингового планування фінансово-кредитної установи, проаналізовано стан та середовище АТ «ОТП Банк». Розроблено рекомендації щодо вдосконалення стратегічного маркетингового планування АТ «ОТП Банк» та проведено оцінювання ефективності заходів з вдосконалення стратегічного маркетингового планування. Ключові слова: стратегічне маркетингове планування, стратегія, маркетингове середовище, фінансово-кредитна установа, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, матриця McKinsey, контент-план, реклама. Zainchkovska A.V. Strategic marketing planning of the financial and credit institution JSC "OTP Bank". - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing," in the educational professional program "Marketing Management." - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work considers theoretical aspects of strategic marketing planning of financial and credit institution, analyzes the state and environment of JSC "OTP Bank". Recommendations for improving the strategic marketing planning of JSC "OTP Bank"were developed and the effectiveness of measures to improve the strategic marketing planning was evaluated. Keywords: strategic marketing planning, strategy, marketing environment, financial institution, SWOT analysis, PEST analysis, McKinsey matrix, content plan, advertising.Документ Управління маркетинговими комунікаціями у соціальних мережах(DTEU, 2024-12) Олюніної Яни Андріївни; Чепеленко Анжеліка МихайлівнаОлюніна Я. А. «Управління маркетинговими комунікаціями у соціальних мережах» (за матеріалами ФОП Полтавцева Світлана Сергіївна (кав’ярня «The Cup») – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», ОП «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування медіастратегії для просування бренду в соціальних мережах. У дослідженні було розглянуто поняття та основні етапи формування медіастратегії, вивчено сучасні тенденції у використанні соціальних мереж як інструменту маркетингу. На прикладі бренду «The Cup» проведено аналіз сильних та слабких сторін його присутності у соціальних мережах, а також визначено ефективність сучасних підходів до формування брендової медіастратегії.В результаті роботи було розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингових комунікацій у соціальних мережах, що спрямовані на підвищення ефективності взаємодії з цільовою аудиторією, покращення візуального та інформаційного контенту. Ключові слова: медіастратегія, SMM, соціальні мережі, маркетингові комунікації, бренд, цільова аудиторія. Olyunina Ya. A. “Management of marketing communications in social networks” (Individual entrepreneur Poltavtseva Svetlana Sergeevna (based on the materials of the coffee house "The Cup") – Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing", OP "Marketing Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of theoretical and practical aspects of forming a media strategy for promoting a brand in social networks. The study considered the concept and main stages of forming a media strategy, studied modern trends in the use of social networks as a marketing tool. Using the example of the brand "The Cup", an analysis of the strengths and weaknesses of its presence in social networks was conducted, and the effectiveness of modern approaches to forming a brand media strategy was also determined. As a result of the work, recommendations were developed for improving marketing communications in social networks, aimed at increasing the effectiveness of interaction with the target audience, improving visual and informational content. Keywords: media strategy, SMM, social networks, marketing communications, brand, target audience.Документ Управління рекламною кампанією в системі маркетингових комунікацій(DTEU, 2024-12) Олешко Олег Олегович; Чепеленко Анжеліка МихайлівнаОлешко О.О. Управління рекламною кампанією в системі маркетингових комунікацій. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота присвячена управлінню рекламною кампанією бренду ТМ Queen&Be в контексті сучасних маркетингових комунікацій. Основною метою дослідження є аналіз поточного стану рекламних комунікацій бренду, вивчення цільової аудиторії. У роботі акцентується увага на важливості рекламних кампаній для підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів та створення стійких відносин зі споживачами. Ключові слова: рекламна кампанія, маркетингові комунікації, цільова аудиторія, брендинг, цифрові інструменти, конкурентне середовище, стратегія, адаптація, ефективність, споживчі потреби. Oleshko O.O. Management of Advertising Campaigns in the System of Marketing Communications. – Manuscript. The graduation qualification work is dedicated to the management of the advertising campaign for the brand TM Queen&Be in the context of modern marketing communications. The main objective of the research is to analyze the current state of the brand's advertising communications, study the target audience. The work emphasizes the importance of advertising campaigns for enhancing brand recognition, attracting new customers, and building lasting relationships with consumers. Keywords: advertising campaign, marketing communications, target audience, branding, digital tools, competitive environment, strategy, adaptation, effectiveness, consumer needs.Документ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВА(DTEU, 2024-12) Нечти Тамари Миколаївни; Чепеленко Анжеліка МихайлівнаНечта Т. М. Інтернет-маркетинг підприємства». – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-професійною програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання інтернет-маркетингу в діяльності вітчизняних підприємств. В роботі розкрито досліджено основні цілі, та інструменти інтернет-маркетингу вітчизняних підприємств. Проаналізовано інтернет-маркетинг підприємства ТОВ «АВЕНТУС УКРАЇНА». В процесі дослідження було запропоновано стратегію інтернет-маркетингу, що включає в себе: оптимізацію, SEO-забезпечення автоматизовані email-розсилки та вдосконалення контенту. У підсумку було наведено прогноз фінансових результатів після впровадження рекомендацій і досліджено аналіз активності в соціальних мережах, що мав сприятливий ефект. Ключові слова: інтернет-маркетинг, стратегія інтернет-маркетингу, соціальні мережі, SEO-забезпечення, автоматизовані email-розсилки, контент, мікрокредитування, контент-стратегія Nechta T. M. Internet marketing of the enterprise. - Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Marketing Management". - State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of using Internet marketing in the activities of domestic enterprises. The work reveals and investigates the main goals and tools of Internet marketing of domestic enterprises. The Internet marketing of the company LLC "AVENTUS UKRAINE" is analyzed. During the research, an Internet marketing strategy was proposed, which includes: optimization, SEO support, automated email campaigns, and content improvement. As a result, a forecast of financial results was provided after the implementation of recommendations and an analysis of activity in social networks was investigated, which had a favorable effect. Keywords: internet marketing, internet marketing strategy, social media, SEO support, automated email campaigns, content, micro-lending, content strategy