Управління якістю товарів та послуг в системі бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ «Амадео», м.Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Гейдарової Е. В. Управління якістю товарів та послуг в системі
бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ Амадео, м.Київ). -Рукопис.
Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 – «Маркетинг». –
Київський національний торговельно-економічний університет, Київ, 2020р.
Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних та
практичних засад щодо підвищення ефективності управління якістю товарів
та послуг в системі бренд-менеджменту підприємства.
У першому розділі випускної кваліфікаційної роботи визначено
сутність та поняття якості продукції, визначене місце якості продукції серед
факторів конкурентоспроможності. У другому розділі проведена оцінка
маркетингового середовища підприємства. Проведено аналіз управління
якістю товарів та послуг в системі бренд-менеджменту ТОВ Амадео.
У третьому розділі розроблена система бренд-менеджменту підприємства та
надано рекомендації щодо вдосконалення системи управління якістю товарів.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦЙНА РОБОТА