Управління брендом підприємства (за матеріалами ТОВ «Металкрафт») (ТОВ «МЕТАЛКРАФТ», Рівненська обл., смт.Мізоч)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність дослідження. У сучасних умовах ставлення до
підприємства відіграє ключове значення в забезпеченні його сталої
прибутковості. Саме управління брендом є найважливішим завданням у
структурі бренд-орієнтованої стратегії. Обумовлені аспекти спонукають до
розробки результативних методів управління брендом і поглибленого
дослідження окресленої економічної проблематики шляхом вивчення
особливостей створення висококонкурентного суб’єкта підприємницької
діяльності. Таким чином, завдання формування сучасного бренд-орієнтованого управління підприємством у ринкових умовах ведення бізнесу
є актуальним для подальшого вивчення.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА