Формування бренд-стратегії підприємства» (за матеріалами ПрАТ «ОБОЛОНЬ»)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Випускна кваліфікаційна робота за спеціальніст 075 «Маркетинг», спеціалізаціє « ренд-менеджмент». – Київський національний торговельно-економічний університет. – Київ, 2020. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним, методичним і практичним засадам формування бренд-стратегії прідприємства. редставлена робота дозволяє дослідити функції, основні компоненти бренду та метоологі розробки корпоративного бренду підприємства, оцінити ефективність брендингу для просування товарів та послуг, а також визначити шляхи вдосконалення використання бренд-позиціонування для просування послуг підприємства. Ключові слова: бренд-менеджмент, брендинг, бренд, позиціонування бренду, корпоративний бренд.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

License

Doi

UDC

Orcid

Pages

Зібрання