Формування бренд-стратегії підприємства» (за матеріалами ПрАТ «ОБОЛОНЬ»)
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Випускна кваліфікаційна робота за спеціальніст 075 «Маркетинг»,
спеціалізаціє « ренд-менеджмент». – Київський національний торговельно-економічний університет. – Київ, 2020.
Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним, методичним і
практичним засадам формування бренд-стратегії прідприємства. редставлена
робота дозволяє дослідити функції, основні компоненти бренду та метоологі
розробки корпоративного бренду підприємства, оцінити ефективність брендингу
для просування товарів та послуг, а також визначити шляхи вдосконалення
використання бренд-позиціонування для просування послуг підприємства.
Ключові слова: бренд-менеджмент, брендинг, бренд, позиціонування
бренду, корпоративний бренд.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА