Формування бренду роздрібної торговельної мережі (за матеріалами ТОВ «АПЕКС КОМФОРТ», м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Коцюба Ю. Формування бренду роздрібної торгівельної мережі. –
Рукопис.Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг»,
спеціалізації «Бренд менеджмент». – Київський національний торговельно-економічній університет, Київ, 2020.
Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і
практичним засадам організації формування бренду роздрібної торгівельної
мережі. У роботі розкрито сутність поняття “бренду роздрібної торгівельної
мережі” та визначено значення у розвитку підприємств. Розроблено
стратегію розвитку бренду роздрібної торгівельної мережі на прикладі ТОВ
«Онлайн Медіа Груп»та доведено її ефективність.
Ключові слова: бренд, стратегія, роздрібна торговельна мережа,
маркетингове середовище.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА