РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ (за матеріалами ФОП «Калина», м. Київ)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Випускна кваліфікаційна робота присвячена визначенню рекламної діяльності інтернет-магазину. В роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти реклами. Охарактеризовані основні проблеми реклами підприємства, визначені шляхи їх подолання та розглянуто розвиток сфери рекламина підприємстві. Робота виконана на базі фізична особа підприємець «Калина». Випускна кваліфікаційна робота містить таки розділи: теоретичні основи організації рекламної діяльності інтернет-магазину; аналіз організації рекламної діяльності ФОП «Калина»; розрорбка та організація рекламної діяльності ФОП «Калина» в інтернеті; В процесі роботи було проведено маркетинговий аналіз конкурентного середовища та аналіз існуючих рекламних інструментів просування. На основі отриманих даних було розроблено пропизиції щодо вдосконалення існуючих систем просування та запровадження нових інструментів ФОП «Калина». Були зроблені висновки та попередній аналіз ефективності запропонованих методів вдосконалення рекламної діяльності. Ключові слова: реклама, Інтернет, сайт, магазин, соціальні мережі, оптимізація, комунікаційна діяльність, організація.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис