Пряма поштова реклама виробничого підприємства на ринку борошна (за матеріалами ПАТ «ДЕРЖАВНА ПРОДОВОЛЬЧО-ЗЕРНОВА КОРПОРАЦІЯ», ФІЛІЯ КРОЛЕВЕЦЬКИЙ КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ, м. Київ)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

У роботі визначено теоретичні основи розробки прямої поштової рекламної кампанії. Досліджено маркетингове середовище ПАТ «ДЕРЖАВНА ПРОДОВОЛЬЧО-ЗЕРНОВА КОРПОРАЦІЯ», ФІЛІЯ КРОЛЕВЕЦЬКИЙ КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ, м. Київ, визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства у порівнянні з основними конкурентами. Проаналізовано існуючі рекламні комунікації підприємства, розроблено медіаплан та текстові посилання з урахуванням особливостей аудиторії та каналу комунікації. Ключові слова: електронна пошта, електронний лист, медіаплан, цільова аудиторія, комунікація.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис