МЕХАНІЗМИ РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМНИХ МАТЕРІАЛІВ У ЗМІ (за матеріалами ТОВ «Бізнес Медіа ЛТД», м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність теми полягає у тому, що формування рекламного продукту є
важливою частиною процесу організації рекламної діяльності. При цьому
важливим є врахування особливостей та специфіки реклами, сегментацію її
розміщення. У роботі охарактеризовано теоретичні основи розміщення
рекламних матеріалів у ЗМІ. Проведено дослідження механізмів розміщення
рекламних матеріалів на телеканалі «Бізнес Медіа ЛТД». Обґрунтовано вибір
інструментів для роботи з рекламою. Здійснено розробку плану по
вдосконаленню процесу роботи з рекламними матеріалами..
Ключові слова: рекламна діяльність, телебачення, ефективність, реклама,
просування, комунікації, інтернет-реклама.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА