ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМКА ІМІДЖУ СУСПІЛЬНОГО ТЕЛЕБАЧЕННЯ на прикладі філії ПАТ «НСТУ» «Чернігівська регіональна дирекція»
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність теми. В умовах глобальних перетворень в різних сферах
суспільного життя, одним з ключових питань для установ і організацій різної
форми власності є формування та закріплення іміджевих показників, які по
витоку впливають в першу чергу на отримання прибутку комерційних
установ, а також, певною мірою, і на формування уявлення населення про ті
морально-етичні цінності які впроваджує та чи інша організація \підприємство.
Маємо зауважити, що питанням формування власної репутації мають
ґрунтовно займатись сучасні медіа, зважаючи на їх долю уваги суспільства.
Саме сучасні конвергентні медіа, відіграючи ключову роль у розбудові
інформаційної політики країни, більше за будь-які інші організації мають
піклуватися не тільки про загальну репутацію свого каналу, а і про репутацію
кожного окремого журналіста та репортера, який є обличчям засобів масової
інформації.
Суспільне телебачення, в основному, формує репутацію через
сприйняття аудиторією, адже довіра глядачів грає значну роль у створенні
іміджу. Громадські канали не належать жодному з олігархічних кланів, не
мають обслуговувати органи державної влади та місцевого самоврядування,
політичні еліти або бізнес-структури. Зважаючи на вищенаведене, можемо
зробити висновок про обмежене фінансування таких потужних каналів
комунікацій як Суспільне телебачення, відповідно й інструментарій, який
може бути застосований для формування як іміджу каналу, так і збільшення
його аудиторії (для подальшого формування незаангажованої громадської
думки) має істотні обмеження і не може бути використаний з усією можливою
ефективністю. Зважаючи на такі реалії, одним з основних завдань які постають
не тільки перед усім медіапростором, а зокрема і перед Суспільним
телебаченням – це пошук не підкріпленого фінансовою складовою
релевантного інструментарію, спрямованого на укріплення репутації і, по
витоку, збільшення довіри до таких інформаційних джерел.
Питання формування іміджу та репутації прослідковуються ще з
науково-практичних доробків А. Лі та його PR-діяльності на користь Д.
Рокфелера. Отже, можна зрозуміти, що цей напрям опрацьовується
науковцями та практиками усіх країн світу вже більше ніж 100 років, зокрема
міжнародні науковці та практики зі зв’язків з громадськістю, серед яких С.
Блек, Л. Браун, Ф. Буарі, Ф. Дейвіс, С. Катліп та ін. збігаються на тому, що до
формування іміджу необхідно підходити комплексно і приділяти увагу усім
напрямам діяльності підприємства. Так, Бондаренко С.М. наголошує: «імідж
будь-якого об’єкту є множинним, тобто в залежності від ситуації та цільової
аудиторії імідж може різнитися. Однак, концепція іміджу має ґрунтуватися на
стратегії філософії, місії і баченні організацією ідеологічних основ
функціонування»
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА