Розроблення інтернет-рекламної кампанії закладу дитячого відпочинку та оздоровлення (за матеріалами ТОВ «Хороша івент-агенція», м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Сучасний етап розвитку суспільства – це шлях до повного переходу
усіх сфер життя до мережі Інтернет. Тому зараз проблема необхідності
ведення комерційної діяльності в мережі Інтернет є гостро актуальною.
Інтернет – це середовище, що розвивається найбільш динамічно, що
відкриває широкі можливості перед творчими людьми. Зміна стилів
відбувається настільки швидко, наскільки це можливо собі уявити, при цьому
відбувається постійне поліпшення існуючих і поява нових методик розробки.
Ці методики ведуть до виникнення нових тенденцій і шаблонів, які, в свою
чергу, стають основою для створення безлічі різноманітних веб-сайтів.
Сучасне суспільство сьогодні справедливо можна назвати
інформаційним. Люди звикли отримувати значну частину інформації з
інтернету: переглядати новинні сайти, спілкуватися в соціальних мережах,
отримувати нові знання. Всесвітня мережа все більше інтегрується в наше
життя. Також важливою особливістю сучасного життя є звичка людей
використовувати велику кількість різних послуг, конкуренція серед яких
дуже велика. Згодом фірми, що надають послуги, усвідомили важливість
інтернету і необхідність створення власних сайтів, оскільки в протилежному
випадку люди, які звикли черпати інформацію з глобальної мережі, можуть
ніколи про них не впізнати. Створення свого веб-сайту стало важливо для
будь-якого бізнесу, в тому числі і для дитячих таборів. Саме це і є
найважливішим фактором при виборі мережі Інтернет, як інструменту
просування дитячого табору.
Ринок української реклами в мережі Інтернет постійно розширюється
та вдосконалюється, збільшується питома вага національного рекламного
продукту, зростає професійний, технічний та технологічний рівень
рекламного дискурсу та Інтернет-реклами загалом. Інтернет зробив і
продовжує робити дуже сильний вплив на формування і розвиток
українського інформаційного суспільства. З розвитком мережі Інтернет
змінюються підходи до управління бізнесом і рекламою, як однієї з його
складових частин. За чисельністю аудиторію Інтернет вже перевищив багато
традиційних ЗМІ, тому при виборі мережі Інтернету, як інструменту
просування дитячого табору треба чітко розуміти на кого націлене рекламне
повідомлення і чи є цільова аудиторія рекламованого продукту активними
користувачами мережі Інтернету.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА