Стратегії виходу суб’єкта рестораного бізнесу на зовнішні ринки
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2023
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті розглянуто ключові аспекти процедури вибору стратегії виходу на зовнішні ринки суб’єктами ресторанного бізнесу. Проаналізовано успішні практики виходу вітчизня-ної ресторанної мережі на зовнішньоекономічний ринок. Розкрито значення кому¬нікаційних інструментів при просуванні на зовнішньому ринку.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Сніцар, М. (2023). Стратегії виходу суб’єкта рестораного бізнесу на зовнішні ринки . У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів: Збірник наукових статей студентів (с.