Стратегії виходу суб’єкта рестораного бізнесу на зовнішні ринки

Ескіз недоступний

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто ключові аспекти процедури вибору стратегії виходу на зовнішні ринки суб’єктами ресторанного бізнесу. Проаналізовано успішні практики виходу вітчизня-ної ресторанної мережі на зовнішньоекономічний ринок. Розкрито значення кому¬нікаційних інструментів при просуванні на зовнішньому ринку.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Сніцар, М. (2023). Стратегії виходу суб’єкта рестораного бізнесу на зовнішні ринки . У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів: Збірник наукових статей студентів (с.

Doi

UDC

Orcid