МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 51 з 51
  • Документ
    Стратегії виходу суб’єкта рестораного бізнесу на зовнішні ринки
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Сніцар, М.
    У статті розглянуто ключові аспекти процедури вибору стратегії виходу на зовнішні ринки суб’єктами ресторанного бізнесу. Проаналізовано успішні практики виходу вітчизня-ної ресторанної мережі на зовнішньоекономічний ринок. Розкрито значення кому¬нікаційних інструментів при просуванні на зовнішньому ринку.
  • Документ
    Конкурентні стратегії компаній-експортерів продукції металургійного комплексу
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Черняк, А.
    В статті проаналізовано особливості конкурентних стратегій компаній-експо-ртерів про¬дукції металургійного комплексу. Наведено приклади таких стратегій з визначенням переваг та недоліків. Проаналізовано компанії, що успішно застосовують конкурентні стра¬тегії. Визначено значення таких стратегій для конкурентної політики компаній.
  • Документ
    Особливості організації міжнародних перевезень автомобільним транспортом
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ягольницький, В.
    Стаття присвячена аналізу ринку міжнародних перевезень автомобіль¬ним транспортом. Дослідження ґрунтується на статистичних матеріалах та роботах вітчи-зня¬них та зарубіжних вчених з питання сучасного функціонування та перспектив розвитку ринку. Виділені динаміка і структура ринку міжнародних перевезень, особливості експорт-них, імпортних та транзитних перевезень, а також досліджена динаміка цін на міжна¬родні перевезення. Виявлені основні пріоритети розвитку та зростання ринку. Дослідження особливостей організації міжнародних перевезень автомобільним тран-спортом є надзвичайно актуальним, адже, стабільна та ефективна робота тран¬спорт¬ного комплексу є важливою умовою життєзабезпечення багатогалузевої економіки та реалізації основних напрямків програм соціально-економічного розвитку України. Перехід до ринкових відносин став для України початком нового етапу розвитку транспортної системи. Лібералізація зовнішньоекономічних взаємозв’язків, демонополізація зовнішньої торгівлі країни збільшили обсяг міжнародних перевезень. Слід, однак, відзначити, що українським пере¬візникам все важче стає змагатися з провідними іноземними підприємствами Бельгії, Голландії, Німеччини та Франції. Міжнародний транспортний ринок відрізняється жорст-кими вимогами до якості транспортних послуг, що обумовлює високу складність управління перевізними процесами. Саме тому підприємства галузі перевезень повинні постійно працювати над удосконаленням міжнародних перевезень автомобільним транспортом
  • Документ
    Управління діяльністю міжнародної логістиної компанії (на прикладі ТОВ «ЗАММЛЕР»)
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Клокоцький, В.
    У роботі досліджуються питання управління діяльністю міжнародної логістичної компанії на прикладі ТОВ «ЗАММЛЕР». Розглядаються ключові аспекти управління, зокрема стратегічне планування, оптимізацію логістичних процесів та використання сучасних технологій. В статті аналізується ефективність застосування інноваційних рішень для покращення логістичного ланцюга та забезпечення конкурентних переваг компанії. Резуль-тати дослідження підкреслюють важливість раціонального використання ресурсів, ефек-тив¬ного планування та координації дій в міжнародній логістиці для досягнення успіху компанії. Висновки статті можуть бути корисними для фахівців і менеджерів, що працю-ють в сфері логістики та бажають покращити ефективність своєї діяльності. досліджено основні поняття логістики
  • Документ
    Управління збутом імпортної продукції ТОВ «МІКРО-Ф»
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Роман, Є.
    Управління збутом імпортної продукції є складним процесом, який вимагає уваги до деталей та ефективності. В сучасному глобальному економічному середовищі, де між¬на-родна торгівля має велике значення, компанії, які імпортують товари, повинні вміти ефек-тивно управляти своїм збутовим ланцюжком.
  • Документ
    Управління імпортом продукції ПП «ЛАБТЕК»
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Крисанов, О.
    Стаття охоплює дослідження стратегії імпорту компанії, її організаційну струк-туру, процеси інвентаризації і контролю якості. Також, у статті розглядається аналіз ключових факторів, що впливають на управління імпортом, таких як ризики, фінансові та логістичні аспекти. Обґрунтовано висновки та надані рекомендації для поліпшення ефективності управління імпортом продукції компанії ПП «Лабтек».
  • Документ
    Import of paper products by the subject of foreign economic activity LLC ʺTETRADAʺ
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Kolyada, I.
    This article will overview the economic activity of "TETRADA" LLC LLC and analyzed the reasons for the success of this company (in particular, the import company) in the conditions of martial law. The general trade balance of Ukraine will also be analyzed as well as the importance of the stationery industry, and how the enterprise under scrutiny is important to the said industry
  • Документ
    Особливості управління персоналом в умовах глобальних криз
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Кайдаш, А.
    У статті були проведені дослідження щодо проблем управління персоналом під час кризових умов. В результаті виявлені стратегічні напрями управління, а також сформульо-вані підходи до оптимізації і зменшення чисельності персоналу.
  • Документ
    Екологічна політика суб’єкта ЗЕД
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Свередюк, М.
    Ця наукова стаття зосереджується на екологічній політиці компаній, що підля¬га¬ють зовнішньоекономічної діяльності та їх впливу на екологічні умови. Вона вивчає важливі аспекти екологічної політики, такі як екологічний менеджмент, екологічні стандарти та сертифікації, впровадження зелених технологій, а також сприяння сталому досвіду у виробничих процесах. Аналіз літератури та емпіричних даних про практику екологічного управління підприємства ЗЕД. Результати дослідження забезпечать ефективний спосіб реалізації екологічної політики та можливість встановити вплив на стійкість компанії.
  • Документ
    Консалтингові послуги в зовнішньоекономічній діяльності
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Солоденко, І.
    У статті визначено сутність консалтингу. Розглянуто види консалтингових послуг в зовнішньоекономічній діяльності. Проаналізовано причини звернення до фахівців, які нада¬ють консалтингові послуги. Розглянуто структуру консалтингових послуг в зовніш¬ньоекономічній діяльності.
  • Документ
    Удосконалення системи стратегічного управління зовнішньоторговельною діяльністю підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Шестакова, А.
    В статті розкрито складові системи стратегічного управління підприємств суб’єк-тів зовнішньоекономічної діяльності. Проаналізовано порядок розробки стратегічних планів,обґрунтовано необхідність їх реалізації на підприємстві, визначено чинники, які призводять до уточнення та корекції стратегічних рішень.
  • Документ
    Зовнішньоекономічна діяльність підприємств в Україні
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Синяк, А.
    У статті досліджуються показники зовнішньоекономічної діяльності підприємств в Україні, які відображають її сучасний стан розвитку. Проведено аналіз зовнішньо¬еконо-мічної діяльності, виділено основні експорто- та імпортоорієнтовані групи товарів у ці роки. Визначено країни, з якими держава має найбільш тісні торгівельні зв’язки. Також розкрито основні чинники, які впливають на зовнішньоекономічну діяльність підприємств в Україні. Крім того, стаття надає пропозиції та рекомендації щодо шляхів вирішення цих проблем та сприяння розвитку зовнішньоекономічної діяльності.
  • Документ
    ЛОГІСТИЧНИЙ АУТСОРСИНГ У ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Байрак, К.
    Ця стаття присвячена дослідженню логістичного аутсорсингу в зовніш¬ньо¬економічній діяльності підприємства. Логістичний аутсорсинг є стратегічним рішенням, яке дозволяє підприємствам покращити ефективність своїх логістичних процесів шляхом делегування їх зовнішнім постачальникам послуг. У статті проводиться аналіз останніх досліджень і публікацій у цій області, а також висвітлюються основні аспекти логістичного аутсорсингу та його вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства. Ключові слова: логістичний аутсорсинг, зовнішньоекономічна діяльність, постачальники послуг, ефективність, стратегічне рішення
  • Документ
    Організація імпортних операцій підприємства ТОВ «АГРО ІМПОРТ»
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Деркач, М.
    У статті розглянуто та проведено аналіз організації імпортних операцій та основні проблеми, з якими підприємство може зіткнутися на кожному з етапів від початку замов-лення товару у США до поставки його до України. Дослідження проводилось з метою показати повністю процесс організації імпорту від початку до кінця на прикладі конкрет-ного підприємства.
  • Документ
    Стратегії прямого інвестування при здійсненні міжнародної діяльності
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Чорноус, О.
    У статті досліджено процес розроблення стратегії прямого інвестування при здій-сненні міжнародної економічної діяльності. Визначено переваги та недоліки здійснення прямих іноземних інвестицій. Розглянуто види стратегії прямого інвестування при здій¬сненні міжнародної економічної діяльності та принципи, дотримання яких необхідне під час здійснення інвестиційної діяльності. Наведено елементи механізму розроблення інвести¬ційної стратегії підприємства. Охарактеризовано етапи розроблення стратегії прямого інвестування підприємства при здійсненні міжнародної діяльності
  • Документ
    Бренд-менеджмент в системі стратегічного розвитку компанії на прикладі ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод»
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Спірідонов, М. (2023).
    У статті досліджено особливості формування бренд-менеджменту в системі стра-тегічного розвитку компанії на прикладі ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод». Зокрема, було розроблено модель управлінських дій по просуванню бренду на досліджуваному підприємстві.
  • Документ
    Сучасні системи і методи стимулювання персоналу
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Мажуга, М.
    Стаття присвячена вивченню сучасних методів стимулювання праці. Розглянуто теоретичні аспекти стимулювання праці, узагальнено сучасну точку зору, визначено поняття «праці». Визначено основні види стимулювання праці. Досліджено ефективні методи стимулювання праці в міжнародних компаніях, виділено успішні сучасні приклади такого стимулювання, розглянуто шляхи адаптації до сучасних українських реалій. Дано оцінку методам стимулювання праці на підприємствах України. Охарактеризовано основні особливості цих стимулів та обґрунтовано їх статистичну значущість
  • Документ
    Впровадження інформаційних систем та інформаційних технологій в корпоративному управлінні
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Коновал, А.
    На основі проведеного дослідження сучасної практики діяльності корпорацій на світовому фінансовому ринку доведено, що корпоративні інформаційні системи для керівництва середніх і великих підприємств є необхідним інструментом, що дозволяє забезпечити мінімізацію витрат і збільшити прибутковість підприємства. Метою статті є визначення особливостей та важливість впровадження ІС та ІТ в корпоративному управління з метою вдосконалення вітчизняної практики ведення бізнесу корпораціями та підвищення ефективності їх діяльності в умовах розвитку глобалізаційних процесів
  • Документ
    Менеджмент підприємства в умовах диджиталізації
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Зубрицька, М.
    У статті визначено особливості управління підприємством в умовах диджиталізації. Наведено завдання управління компанією за умов диджиталізації та алгоритм реалізації процесу цифрової трансформації підприємства. Наголошено, що управління на основі даних дозволяє керівництву компанії приймати ефективні управлінські рішення, підвищувати результативність операційної діяльності підприємства. Розглянуто підхід до управління підприємством Data-driven-менеджмент як спосіб прийняття управлінських рішень щодо на основі даних в умовах диджиталізації.
  • Документ
    Управління ефективністю міжнародних компаній
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Аль Швейкі, Азмі.
  • Документ
    Organization of transport operations of the enterprise in the implementation of foreign economic activity
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Shy, Tszebyn
    This article considers the existing scientific experience in theoretical and methodological substantiation of organization of transport operations of the enterprise in the implementation of foreign economic activity. Keywords: foreign economic activity, logistics system, transport operations.
  • Документ
    Methodological approaches to assessing the efficiency of foreign economic activity of the enterprise
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Chzhan, Entsin
    The efficiency of the foreign economic activity of the enterprise is analyzed in the article. Methods for analyzing the effectiveness of the foreign economic activity using classical indicators are presented and systematized. Theoretical aspects of the effectiveness of the FEA of the enterprise are presented.
  • Документ
    Експортна стратегія виходу ТОВ «БАТЬКІВЩИНА-АГРО» на зовнішні ринки АЗІЇ
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Куртенко, В.
    У статті визначено сутність експортної стратегії та обґрунтовано її важливість при виходу підприємства на зарубіжні ринки. Проаналізовано основні проблеми, з якими стикаються підприємства при розробці експортної стратегії. Визначені основні складові експортної стратегії підприємства. Визначено мету розробки експортної стратегії ТОВ «Батьківщина-Агро». Представлений опис функцій відділу зовнішньоекономічної діяль-ності ТОВ «Батьківщина–Агро», описані етапи розробки експортної стратегії та вио-кремлені основні інструменти менеджменту угод зовнішньоекономічної діяльності
  • Документ
    Антикризова стратегія виходу ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» на ринок Польщі
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Нетребко, Н.
    В статті дослідження особливості діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» та обґрунтовано напрями подолання кризи підприємства в Україні. Визначено сутність антикризового управління в торговельних мережах. Проаналізовано особливості діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» на торговельному ринку Польщі в період війни. Обгрунтовано перспективу виходу ТОВ «Сільпо-Фуд» на ринок Польщі.
  • Документ
    Геостратегічні пріоритети розвитку експортної діяльності ТОВ «РКС-ТЕЛЕМЕТРІЯ»
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Безсмертна, О.
    У статті проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність, доцільність диверсифікації напрямків збуту датчиків рівня палива українським виробником ТОВ «РКС-Телеметрія».
  • Документ
    Оцінка ефективності діяльності ТОВ «ГЛЕДФАРМ ЛТД» в системі управління ЗЕД
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Сінгх, В.
    У статті визначено принципи, яких доцільно дотримуватися при оцінці ефективності управління операцій з імпорту на базі діяльності суб’єкта фармацевтичного ринку. Проаналізовано структуру витрат при імпорті. Визначено особливості розрахунку ефекту та ефективності імпорту. Розглянуто питання вдосконалення логістики зовнішньоекономічної діяльності фармацевтичного підприємства в умовах глобалізації світового господарства. Проаналізовано показники динаміки імпортних операцій, які розраховуються з метою виявлення тенденцій розвитку підприємства, зміни рівня його залежності від змін кон’юнктури зовнішніх ринків. Досліджено розрахунок коефіцієнтів концентрації імпорту, які дозволяють оцінити ризики підприємства фармацевтичної галузі. Розроблено алгоритм оцінки ефективності імпортних операцій фармацевтичного підприємства.
  • Документ
    Світовий ринок заморожених продуктів: тенденції розвитку та перспективи для вітчизняних виробників
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Гайструк, О.
    У роботі проаналізовано тенденції розвитку ринку заморожених напівфабрикатів в Україні та світі. Висвітлено географічну структуру зовнішньої торгівлі напівфабрикатами в Україні та світі, оцінено позиції України на даному ринку. Охарактеризовані основні чинники розвитку вітчизняного ринку заморожених продуктів та визначено перспективи вітчизняних виробників на світовому ринку.
  • Документ
    Основні заходи з підвищення конкурентоспроможності продукції
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Федірко, Ю.
    У статті визначено сутність конкурентоспроможності товару та рівня його якості. Проаналізовано сучасний стан споживацьких настроїв в Україні після повномасштабного вторгнення. Визначено причини та мотивації, які стимулюють торговельні мережі постійно аналізувати та підвищувати рівень даного показника. Представлено методи оцінки поточного рівня конкурентоспроможності. Розроблено механіки та основні методи підвищення рівня конкурентоспроможності товарів. Проаналізовано сучасний підхід до аналізу стану даного показника у великих компаніях.
  • Документ
    Проблеми управління зовнішньоторговельною діяльністю вітчизняних підприємств
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Приймак, К.
    У науковій статті досліджено проблеми, з якими стикаються вітчизняні підприємства в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю. Міжнародна торгівля стала невід’ємною частиною глобального економічного зростання, і вітчизняні підприємства все більше беруть участь у зовнішній торгівлі, щоб розширити свої ринки та підвищити конкурентоспроможність. Однак управління зовнішньоторговельною діяльністю створює численні складності, включаючи юридичні, логістичні, фінансові та культурні проблеми. У цій статті розглядаються ці проблеми та надається уявлення про потенційні шляхи покращення управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних підприємств
  • Документ
    Foreign trade strategy of the subject of foreign economic activity
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Teneta, Y.
    The article analyses the features, types, and stages of foreign trade strategy formation of foreign trade entities. The expediency and management methods of the strategic planning process are substantiated. Strategic profiles of behaviour and options for ways of entering the world market of companies have been studied.
  • Документ
    Управління стратегічними інноваціями в міжнародних компаніях
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Корнійко, А.
    У статті визначено сутність міжнародного маркетингу. Дана робота досліджує управління стратегічними інноваціями в міжнародних компаніях. Вона акцентує увагу на формуванні інноваційної стратегії, впровадженні інноваційних рішень та управлінні знаннями. Робота також розглядає стратегії технологічного розвитку, партнерства зі зовнішніми стейкхолдерами та комерціалізацію інноваційних продуктів на глобальних ринках. Це дослідження спрямоване на розуміння ролі управління стратегічними інноваціями у забезпеченні конкурентоспроможності міжнародних компаній у сучасному бізнес-середовищі.
  • Документ
    Адаптація міжнародної стратегії підприємства до нових умов ринку
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Касян, С.
    Наукова стаття присвячена вивченню процесу адаптації міжнародної стратегії підприємства до нових умов ринку. З урахуванням постійних змін у глобальному бізнес-середовищі, підприємствам необхідно активно пристосовуватись до змін, забезпечуючи свою конкурентоспроможність та успішну діяльність. У цій статті розглядаються ключові аспекти адаптації міжнародної стратегії, включаючи аналіз ринкових умов, ідентифікацію нових можливостей, вибір стратегічних напрямків та розробку ефективних виконавчих планів.
  • Документ
    Стратегії та проблеми виходу українських підприємств на зовнішні ринки
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Прокопчук, Ю.
    В статті визначено основні проблеми, з якими стикаються українські підприємства при виході на зовнішні ринки. Виділено ключові стратегії виходу українських підприємств на зовнішні ринки, а також наведено їх порівняльну характеристику з виділен¬ням основних переваг та недоліків. Систематизовано ключові фактори та проблем зовніш¬нього та внутрішнього характеру українських підприємств, які стримують їх зовніш¬ньо¬економічну діяльність. Запропоновано поетапні дії виходу українських підприєм¬ств на зовнішні ринки, а також надано рекомендації щодо подолання основних ризиків та міні¬мізації ймовірності їх реалізації
  • Документ
    Проблеми логістичного забезпечення компанії під час виходу на зовнішній ринок
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Тимощенко, Є.
    Стаття розглядає проблеми, що виникають у компаніях під час виходу на зовнішній ринок і пов’язані з логістичним забезпеченням. Описуються основні етапи виходу на зовнішній ринок, включаючи вибір ринку, транспортування товарів, зберігання, митне оформлення та доставку до кінцевого споживача. Розглядаються такі проблеми, як вибір оптимальних транспортних маршрутів, управління запасами, міжнародні перевезення та узгодження логістичних процесів з вимогами різних країн. Досліджуються можливі ризики та вплив недоліків логістичного забезпечення на результати бізнесу. В статті також пропонуються практичні рекомендації для компаній, які планують вийти на зовнішній ринок і бажають уникнути проблем логістичного характеру
  • Документ
    Закордонні практики менеджменту та доцільність їх впровадження на підприємствах України
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Шеремет, А.
    В статті проведено дослідження та аналіз характерних рис і проблем вітчизняного менеджменту, умов функціонування управлінських структур та доцільність впровадження основних засад сучасної парадигми закордонних практик управління в вітчизняний менеджмент.
  • Документ
    Вплив асортиментної політики на міжнародну конкурентоспроможність (на прикладі ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод»)
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Шахрай, А.
    У статті досліджено особливості асортиментної політики на прикладі вітчизня-ного підприємства ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод» та зарубіжних компаній-представників лікеро-горілчаної промисловості. Зокрема, проаналізовано взаємозв’язок між асортиментною політикою досліджуваних компаній та їхніми конкурентними перевагами.
  • Документ
    Маркетингова стратегія підприємства-суб’єкта ЗЕД (на прикладі ТОВ «ФОБО»)
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Лаврентьєв, Я.
    В статті проаналізовано сутність та особливості міжнародного маркетингу та маркетингової стратегії підприємства-суб’єкта ЗЕД (на прикладі ТОВ «Фобо»). Дослід-жено комплекс маркетингу 4Р на прикладі даного підприємства та запропоновано шляхи удосконалення його маркетингової діяльності на міжнародному ринку.
  • Документ
    Особливості здійснення збутової діяльності підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Діденко, Ю.
    В статті розглянуті особливості та необхідність управління збутової діяльності підприємства, яке є суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності. Досліджена сутність, роль та значення збуту для підприємства. Проведений аналіз функцій збуту в загальному меха-нізмі збутової діяльності підприємства. На основі діяльності ТОВ «Юзефо-Миколаїв¬ська АПК» розглянуто основні структурні елементи дистрибутивної мережі, оцінений фінансо-вий стан підприємства, наведена динаміка витрат на збут та напрямки опти¬мізації збутової діяльності.
  • Документ
    Формування маркетингової стратегії підприємства при здійсненні ЗЕД
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Атмажова, В.
    У статті проаналізовано та узагальнено сутність, мету та завдання маркетингової стратегії підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності, розглянуто етапи формування та критерії оцінки такої діяльності.
  • Документ
    Рекламна політика ПРАТ «МОНДЕЛІС УКРАЇНА» на зовнішніх ринках
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Романенко, К.
    В статті досліджені підходи та стратегії рекламної політики, які використовує ПрАТ «Монделіс Україна» для просування своїх продуктів на зовнішніх ринках. Зосеред¬жу-ючись на глобальних марках, таких як Oreo, Milka, Cadbury і Trident, стаття проаналізована діючу рекламну стратегію компанії та її вплив на збільшення свідомості про бренди та популярність продукції.
  • Документ
    Напрями вдосконалення імпортної діяльності підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Мухаровська, Д.
    У даній статті розглядається теоретична сутність поняття «імпорт», дослід¬жуються актуальні проблеми українських підприємств у сфері імпортної діяльності. Визначено основну мету вдосконалення ефективності імпортної діяльності та сформовано основні джерела підвищення показників ефективності підприємства в умовах зовнішньо¬економічної діяльності. Запропоновано впровадження ефективної стратегії імпорту з метою розвитку імпортної діяльності підприємства. Охарактеризовано основні етапи роз¬робки та реалізації стратегії імпорту. Виявлено, що реалізація імпортної стратегії забез¬пе¬чить підпри¬ємство стійкими конкурентними перевагами, дозволить підвищити ефектив¬ність ведення зовнішньоекономічної діяльності та отримати додатковий при¬буток. Визначено, що розвиток імпортної діяльності підприємства залежить від великої кількості різноманітних факторів, які здійснюють на формування імпортного потенціалу підприєм¬ства як позитивний, так і негативний вплив. У даній статті на прикладі фактич¬них даних українського підприємства буде розраховано коефіцієнт порівняльної економічної ефектив-ності та ефективність імпорту виробничого обладнання. Діяльність кожного господарюючого (приватного чи державного) суб’єкта в сучас-них економічних умовах є предметом уваги широкого кола учасників ринкових відносин, які зацікавлені в результатах його функціонування. Тому формування та розвиток вітчизня¬ної економіки залежить від вирішення проблеми імпортних зв’язків, тому що вони відігра¬ють значну роль у національній економіці, істотно впливають на темпи економічного росту в Україні. Ефективне управління імпортними операціями неможливе без обгрун¬тованого під-ходу до розв’язання комплексу задач їх інформаційного забезпечення, які вирішуються в системі обліку і аналізу. Тому саме сучасному стану проведення імпортних операцій в Україні присвячена дана стаття
  • Документ
    Маркетингове дослідження внутрішнього ринку радіоелектронних компонентів
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Линник, Д.
    В статті було проведено маркетинговий аналіз ринку радіоелектронних компонентів України. Маркетингове дослідження внутрішнього ринку радіоелектронних компонентів може допомогти компанії краще розуміти ринок, його потреби та переваги споживачів. Зазначено, що електронні компоненти – це дискретні елементи електричної схеми чи мікросхеми. Під час аналізу було визначено динамку та структуру експорту та імпорту машин, обладнання, механізмів, електротехнічного обладнання в 2018–2022 роках. Було виявлено, що загальний обсяг експорту машин, обладнання, механізмів, електро¬техніч¬ного обладнання в тис.дол. США зменшився за 5 років на 19,74%, у тому числі експорт електричних машин виріс на 12,7%. За 4 роки (з 2018 по 2021 рік) обсяг експорту виріс на 13,01% і вже в 2022 році, через війну обсяги експорту було скорочено. Обсяг імпорту машин, обладнання, механізмів, електротехнічного обладнання за 5 років зменшився на 23,2%, у тому числі імпорт електричних машин та компонентів зменшився на 9,09%. Дослідження показало, що лідерами українського ринку електронних компонентів є компанії США, Франції, Нідерландів. Поставки пасивних електронних компонентів в Україну здійснюються безпо¬серед¬ньо з заводів таких виробників, як: Vishay, Royal Electronic Factory Co., Ltd, Arcol, Hitano Enterprise Corp., Epcos AG., Samsung Electro-Mechanics., Caliber, Chequers Electronics, Molex, Nenshi, Micrometals, NIC, Hitachi AIC, Fuzetec, Barons, Epcos. Розглянуто рейтинг зару-біжних виробників електронних компонентів на українському ринку. Проаналізовано фактори впливу на український ринок радіоелектронних компонентів та побудовано мат-рицю SWOT-аналізу ринку радіоелектронних компонентів. Запропоновано оптимальну стра-те¬гію для торгових компаній України, які займаються реалізацією радіоелектронних компонентів, серед яких: розширення ринку збуту, проведення маркетингових заходів для стиму¬лювання збуту, роз¬ши¬рення асортименту продукції та скорочення витрат
  • Документ
    Удосконалення системи стратегічного управління підприємством на основі збалансованої системи показників (BSC)
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Залозна А.
    Для того щоб успішно реалізувати стратегію організаціям потрібно мати струк¬туру або інструмент, який допоможе керувати ефективністю бізнесу, пов’язуючи корпо¬ративне бачення зі стратегічними цілями, цілями організації, показниками вимірю¬вання та запланованими діями. Збалансована система показників являє собою новий тип інструменту стратегічного управління, що використовується сучасними підприємствами в стратегіч-ному управлінні. У цій статті досліджуються переваги використання методу збалансованої системи показників та його застосування для вдосконалення систем стратегічного управ-ління на підприємствах.
  • Документ
    Формування системи стратегічного менеджменту
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Мельник, Т.
    В статті проведено аналіз підходів формування стратегічного менеджменту, визна-чено методичний інструментарій основ формування стратегічного менеджменту та розглянута економічна поведінка міжнародних підприємств.
  • Документ
    Особливості формування стратегій міжнародної конкурентоспроможності підприємства лікеро-горілчаної галузі
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Коротич, Д.
    В статті проаналізовано сутність та особливості формування стратегій конку-ренто¬спроможності українських підприємств лікеро-горілчаної галузі. Визначено основні зовнішні фактори, що впливають на розвиток конкурентоспроможності, а також фак-тори від яких залежить вибір конкурентної стратегії.
  • Документ
    Бізнес-планування у зовнішньоекономічній діяльності
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Порфіров, Г.
    В статті проаналізовано сутність бізнес-планування у зовнішньоекономічній діяль-ності, його функції, принципи, етапи та особливості на прикладі ТОВ «Алко трейдінг». Обґрун¬товано взаємозв’язок переваг та вигід бізнес-планування, визначено а також завдання відділу планування зовнішньоекономічної діяльності.
  • Документ
    Екологічна політика підприємства-суб’єкта ЗЕД
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Кравцов,Є.
    У статті розглянуто основні питання та проблеми екологічної політику. Підпри¬єм-ства сьогодення мають на меті зниження викидів парникових газів, збереження природних ресурсів та мінімізацію виробництва відходів. Стаття обговорює заходи, які підприємства приймають для досягнення цих цілей. Однак, вона також висвітлює кілька проблем еко¬ло¬гіч-ної політики, з якими стикаються підприємства, такі як відсутність чіткої та комплексної екологічної політики, недостатня методологічна база управління відходами, високе спожи-ван¬ня енергії та викиди вуглецю, використання та збереження води. У статті запропо¬но-вано деякі рішення для вирішення цих проблем, зокрема розробку та впровадження системи управління екологією та комплексного плану управління відходами
  • Документ
    Організація експортної діяльності Прат «Київське центральне конструкторське бюро арматуробудування»
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Мартиненко, Я.
    Стаття торкається питань застосування нових підходів до організації експортної діяльності підприємств. Зміна глобальних ланцюжків постачання і пандемія диктують особливі умови виходу промислових підприємств на зарубіжні ринки і змушують шукати ефективні канали збуту. Трансформація організації експортної діяльності здійснюється на всіх етапах виходу на зарубіжні ринки малих та середніх промислових підприємств: визначається експортна зрілість підприємства, ведеться контроль реалізації розробленої дорожньої карти, прово-диться оцінка рівня освоєння та опрацювання представниками підприємства обраних каналів збуту, залучення необхідного контрагента із запитуваними компетенціями.
  • Документ
    Ефективність зовнішньоекономічної діяльності ТДВ «Запорізький хлібокомбінат № 1»
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Коваль, С.
    В статті проаналізована ефективність зовнішньоекономічної діяльності підпри¬єм¬ства ТДВ «Запорізький хлібокомбінат № 1». Встановлені передумови зменшення екс¬порту хлібобулочних виробів на світові ринки, а також запропоновані заходи щодо покра¬щення ефективності експортних операцій.
  • Документ
    Аналіз експортного потенціалу легкої промисловості України на прикладі Тов «Лела»
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Бєлодєдова, Д.
    В статті проаналізований комплекс легкої промисловості України та її місце на світовій арені. Обґрунтовані причини зменшення експорту легкої промисловості України та можливості збільшення ефективності експортної діяльності. Проаналізовано показники експортної діяльності досліджуваного підприємства
  • Документ
    Ефективність зовнішньоекономічної діяльності ТДВ «Запорізький хлібокомбінат № 1»
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Коваль, С.
    В статті проаналізована ефективність зовнішньоекономічної діяльності підпри¬єм¬ства ТДВ «Запорізький хлібокомбінат № 1». Встановлені передумови зменшення екс¬порту хлібобулочних виробів на світові ринки, а також запропоновані заходи щодо покра¬щення ефективності експортних операцій