Стратегічна комунікація в системі бренд-менеджменту: кейс ДТЕУ

Ескіз недоступний

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

В статті визначено місце комунікаційних стратегій в системі Бренд-менеджменту. Сформовано колесо бренду закладу вищої освіти ДТЕУ. Проаналізовано комунікаційну діяль-ність ДТЕУ в складі Бренд-менеджменту.

Опис

Ключові слова

стратегія, Бренд-менеджмент, комунікації, управління, імідж, контент, strаtegy, brаnd mаnаgement, communicаtions, mаnаgement, imаge, content.

Бібліографічний опис

Ходзицька, А. (2023). Стратегічна комунікація в системі бренд-менеджменту: кейс ДТЕУ. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 261–268). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages