Стратегічне позиціювання підприємства торгівлі

Ескіз недоступний

Дата

2023

Автори

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

В статті проаналізовано теоретичні аспекти формування стратегічного пози-ціювання підприємства торгівлі, обґрунтовано доцільність його використання у системі маркетингу підприємства.

Опис

Ключові слова

стратегія, маркетингове позиціювання, стратегічне позиціювання, сегментація, позиціювання товарів та марок, strаtegy, mаrketing positioning, strаtegic positioning, segmentаtion, product аnd brаnd positioning.

Бібліографічний опис

Сюйва, Ю. (2023). Стратегічне позиціювання підприємства торгівлі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 247–253). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages