Стратегічне позиціювання підприємства торгівлі
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2023
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
В статті проаналізовано теоретичні аспекти формування стратегічного пози-ціювання підприємства торгівлі, обґрунтовано доцільність його використання у системі маркетингу підприємства.
Опис
Ключові слова
стратегія, маркетингове позиціювання, стратегічне позиціювання, сегментація, позиціювання товарів та марок, strаtegy, mаrketing positioning, strаtegic positioning, segmentаtion, product аnd brаnd positioning.
Бібліографічний опис
Сюйва, Ю. (2023). Стратегічне позиціювання підприємства торгівлі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 247–253). Державний торговельно-економічний університет.