Асортиментна політика у бренд-менеджменті
Вантажиться...
Файли
Дата
2023
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
В статті розглянуто зміст та основні положення асортиментної політики підпри-ємства. Визначено особливості управління асортиментною політикою в Бренд-менеджменті.
Опис
Ключові слова
Бренд-менеджмент, управління, асортимент, товар, асортиментна політика, brаnd mаnаgement, mаnаgement, аssortment, product, аssortment policy.
Бібліографічний опис
Слобоженюк, Є. (2023). Асортиментна політика у бренд-менеджменті. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 233–241). Державний торговельно-економічний університет.