Асортиментна політика у бренд-менеджменті

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

В статті розглянуто зміст та основні положення асортиментної політики підпри-ємства. Визначено особливості управління асортиментною політикою в Бренд-менеджменті.

Опис

Ключові слова

Бренд-менеджмент, управління, асортимент, товар, асортиментна політика, brаnd mаnаgement, mаnаgement, аssortment, product, аssortment policy.

Бібліографічний опис

Слобоженюк, Є. (2023). Асортиментна політика у бренд-менеджменті. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 233–241). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages