Формування системи комунікацій підприємства торгівлі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Автори

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто теоретичні основи формування системи комунікацій під-приємства, практично розглянути основні види комунікацій досліджуванаого підприємства торгівлі «АРДІС ГРУП».

Опис

Ключові слова

система комунікацій, комунікаційна діяльність бренду «АРДІС ГРУП», цілі й особливості формування комунікацій підприємства, communicаtion system, communicаtion аctivity of the АRDIS GROUP brаnd, goаls аnd feаtures of the compаny’s communicаtion formаtion.

Бібліографічний опис

Рубан, А. (2023). Формування системи комунікацій підприємства торгівлі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 216–222). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages