Конкурентоспроможність торговельних підприємств: теорія та практика
Вантажиться...
Файли
Дата
2023
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
В статті розглянуто теоретико–методичні аспекти конкурентоспроможності торговельних підприємств. Визначено фактори конкурентоспроможності торговельних підприємств. Обґрунтовано алгоритм оцінки конкурентоспроможності торговельних підприємств. Охарактеризовано методи оцінки конкурентоспроможності торговельних підприємств. Запропоновано організаційні заходи і шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності торговельних підприємств.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність, споживчий ринок, торговельні підприємства, методи оцінки конкурентоспроможності, конкурентна боротьба, competitiveness, consumer mаrket, trаde enterprises, methods of аssessing competitiveness, competition.
Бібліографічний опис
Пазьоха, А. (2023). Конкурентоспроможність торговельних підприємств: теорія та практика. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 211–216). Державний торговельно-економічний університет.