Конкурентоспроможність торговельних підприємств: теорія та практика

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

В статті розглянуто теоретико–методичні аспекти конкурентоспроможності торговельних підприємств. Визначено фактори конкурентоспроможності торговельних підприємств. Обґрунтовано алгоритм оцінки конкурентоспроможності торговельних підприємств. Охарактеризовано методи оцінки конкурентоспроможності торговельних підприємств. Запропоновано організаційні заходи і шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності торговельних підприємств.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, споживчий ринок, торговельні підприємства, методи оцінки конкурентоспроможності, конкурентна боротьба, competitiveness, consumer mаrket, trаde enterprises, methods of аssessing competitiveness, competition.

Бібліографічний опис

Пазьоха, А. (2023). Конкурентоспроможність торговельних підприємств: теорія та практика. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 211–216). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages