Експортна стратегія виходу ТОВ «БАТЬКІВЩИНА-АГРО» на зовнішні ринки АЗІЇ

Ескіз недоступний

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті визначено сутність експортної стратегії та обґрунтовано її важливість при виходу підприємства на зарубіжні ринки. Проаналізовано основні проблеми, з якими стикаються підприємства при розробці експортної стратегії. Визначені основні складові експортної стратегії підприємства. Визначено мету розробки експортної стратегії ТОВ «Батьківщина-Агро». Представлений опис функцій відділу зовнішньоекономічної діяль-ності ТОВ «Батьківщина–Агро», описані етапи розробки експортної стратегії та вио-кремлені основні інструменти менеджменту угод зовнішньоекономічної діяльності

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Куртенко, В. (2023). Експортна стратегія виходу ТОВ «БАТЬКІВЩИНА-АГРО» на зовнішні ринки АЗІЇ. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів: Збірник наукових статей студентів (с. 157–162). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid