Антикризова стратегія виходу ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» на ринок Польщі

Ескіз недоступний

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

В статті дослідження особливості діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» та обґрунтовано напрями подолання кризи підприємства в Україні. Визначено сутність антикризового управління в торговельних мережах. Проаналізовано особливості діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» на торговельному ринку Польщі в період війни. Обгрунтовано перспективу виходу ТОВ «Сільпо-Фуд» на ринок Польщі.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Нетребко, Н. (2023). Антикризова стратегія виходу ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» на ринок Польщі. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів: Збірник наукових статей студентів (с.152–157). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid