Антикризова стратегія виходу ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» на ринок Польщі
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2023
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
В статті дослідження особливості діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» та обґрунтовано напрями подолання кризи підприємства в Україні. Визначено сутність антикризового управління в торговельних мережах. Проаналізовано особливості діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» на торговельному ринку Польщі в період війни. Обгрунтовано перспективу виходу ТОВ «Сільпо-Фуд» на ринок Польщі.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Нетребко, Н. (2023). Антикризова стратегія виходу ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» на ринок Польщі. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів: Збірник наукових статей студентів (с.152–157). Державний торговельно-економічний університет