Стратегії та проблеми виходу українських підприємств на зовнішні ринки

Ескіз недоступний

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

В статті визначено основні проблеми, з якими стикаються українські підприємства при виході на зовнішні ринки. Виділено ключові стратегії виходу українських підприємств на зовнішні ринки, а також наведено їх порівняльну характеристику з виділен¬ням основних переваг та недоліків. Систематизовано ключові фактори та проблем зовніш¬нього та внутрішнього характеру українських підприємств, які стримують їх зовніш¬ньо¬економічну діяльність. Запропоновано поетапні дії виходу українських підприєм¬ств на зовнішні ринки, а також надано рекомендації щодо подолання основних ризиків та міні¬мізації ймовірності їх реалізації

Опис

Ключові слова

зовнішньоекономічна діяльність, зовнішні ринки, українські підпри¬ємства, експорт, стратегії виходу на зовнішні ринки foreign economic activity, foreign markets, Ukrainian enterprises, export, strategies for entering foreign markets

Бібліографічний опис

Прокопчук, Ю. (2023). Стратегії та проблеми виходу українських підприємств на зовнішні ринки. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів: Збірник наукових статей студентів (с. 103–108). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid