Рекламна діяльність підприємств в умовах воєнного стану

Ескіз

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто аспекти змін в функціонуванні рекламної діяльності підприємств в умовах воєнного стану та наголошено на необхідності пристосування до нових реалій ведення бізнесу. Досліджено вплив воєнних дій на функціонування реклами в розрізі бізнесу та проаналізовано зміни. Наведені ідеї для покращення ефективності реклами. Описані рекомендації, що дозволять значно підвищити ефективність рекламної діяльності.

Опис

Ключові слова

реклама, воєнний стан, рекламні витрати, поведінка споживачів, конкуренція, аdvertising, mаrtiаl lаw, аdvertising costs, consumer behаviour, competition.

Бібліографічний опис

Цуркан, А. (2023). Рекламна діяльність підприємств в умовах воєнного стану. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 113–119). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages