Рекламна діяльність у системі агромаркетингу: сучасні форми та методи
Вантажиться...
Файли
Дата
2023
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті розглянуто тенденцій розвитку сучасних форм та методів рекламної діяльності в системі агромаркетингу для агропромислового сектору.
Опис
Ключові слова
реклама, агромаркетинг, методи, тенденції, комплекс, рекламна діяльність, просування, аdvertising, hypermаrketing, methods, trends, complex, аdvertising аctivity, promotion.
Бібліографічний опис
Сатановська, Т. (2023). Рекламна діяльність у системі агромаркетингу: сучасні форми та методи. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 108–113). Державний торговельно-економічний університет.