Вплив соціальної відповідальності бренду на купівельну поведінку споживачів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто взаємозв’язок між впровадженням корпоративної соціальної, екологічної відповідальності та купівельною поведінкою споживачів; наведено ідеї, які компанії можуть взяти до уваги при впровадженні корпоративної соціальної, екологічної відповідальності.

Опис

Ключові слова

соціально відповідальний маркетинг, екологічна та соціальна відповідальність, купівельна поведінка споживачів, sociаlly responsible mаrketing, environmentаl аnd sociаl responsibility, purchаsing behаvior of consumers.

Бібліографічний опис

Сабадин, Є. (2023). Вплив соціальної відповідальності бренду на купівельну поведінку споживачів. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 100–108). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages