Планування рекламної кампанії в соціальних мережах
Вантажиться...
Файли
Дата
2023
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті розглянуто основні чинники та складові процесу планування рекламної кампанії в соціальних мережах, ключові етапи планування та засоби створення успішної рекламної кампанії.
Опис
Ключові слова
соціальні мережі, реклама, рекламна кампанія, маркетинг в соціальних мережах, таргетована реклама, sociаl networks, аdvertising, аdvertising cаmpаign, mаrketing in sociаl networks, tаrgeted аdvertising.
Бібліографічний опис
Прокопюк, В. (2023). Планування рекламної кампанії в соціальних мережах. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 95–100). Державний торговельно-економічний університет.