Формування іміджу підприємства засобами реклами
Вантажиться...
Файли
Дата
2023
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті розглянуто особливості формування іміджу підприємства засобами реклами; наведено сутність іміджевої реклами; виявлено особливості процесу створення іміджевої рекламної кампанії; проаналізовано особливості використання рекламних заходів в компанії ««Skobiz»« при формуванні позитивного іміджу.
Опис
Ключові слова
імідж, реклама, іміджева реклама, рекламна кампанія, логотип, фірмовий стиль, корпоративний інтернет-сайт, каталог, опитування, споживач, imаge, аdvertising, imаge аdvertising, аdvertising cаmpаign, logo, corporаte style, corporаte website, cаtаlog, survey, consumer.
Бібліографічний опис
Мельник, О. (2023). Формування іміджу підприємства засобами реклами. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 56–63). Державний торговельно-економічний університет.