Рекламна кампанія будівельного підприємства: розробка та реалізація
Вантажиться...
Файли
Дата
2023
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
В статті проаналізовано особливості розробки та реалізації рекламної кампанії будівельного підприємства з дослідженням особливостей ринку функціонування такого підприємства. Обґрунтовано доцільність використання реклами для захоплення нового ринку та залучення додаткових постійних клієнтів.
Опис
Ключові слова
рекламна кампанія, будівельне підприємство, маркетингові комунікації, рекламна діяльність, реалізація рекламної кампанії, аdvertising cаmpаign, construction enterprise, mаrketing communicаtions, аdvertising аctivity, implementаtion of аn аdvertising cаmpаign.
Бібліографічний опис
Козловська, А. (2023). Рекламна кампанія будівельного підприємства: розробка та реалізація. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 41–50). Державний торговельно-економічний університет.