Рекламна кампанія в соціальних мережах на ринку послуг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

На сьогоднішній день соціальні мережі стали важливим каналом комунікації для рекламних кампаній, особливо на ринку послуг. Реклама в соціальних мережах дозволяє залучати нових клієнтів та зберігати існуючих, змінюючи підхід до реклами та взаємодії зі споживачами.

Опис

Ключові слова

соціальні мережі, реклама, рекламна кампанія, маркетинг, ринок послуг, ефективність, sociаl networks, аdvertising, аdvertising cаmpаign, mаrketing, service mаrket, efficiency.

Бібліографічний опис

Завгородня, А. (2023). Рекламна кампанія в соціальних мережах на ринку послуг. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с.30–35). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages