Організація рекламної діяльності підприємства ТОВ «ПРОМІНЬ-ФУД»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто основні чинники та складові процесу формування стратегій рекламної діяльності підприємства ТОВ «Промінь-ФУД», та проаналізуємо процес планування рекламної кампанії підприємства в мережі Інтернет.

Опис

Ключові слова

маркетинг стратегія, рекламна компанія, формування стратегій, ефективне затосування, mаrketing strаtegy, аdvertising cаmpаign, formаtion of strаtegies, effective sofing.

Бібліографічний опис

Гурська, А. (2023). Організація рекламної діяльності підприємства ТОВ «ПРОМІНЬ-ФУД». У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с.24–30). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages