Формування маркетингової стратегії підприємства при здійсненні ЗЕД
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2023
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті проаналізовано та узагальнено сутність, мету та завдання маркетингової стратегії підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності, розглянуто етапи формування та критерії оцінки такої діяльності.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Атмажова, В. (2023). Формування маркетингової стратегії підприємства при здійсненні ЗЕД. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів: Збірник наукових статей студентів (с. 72–77). Державний торговельно-економічний університет