Маркетингове дослідження внутрішнього ринку радіоелектронних компонентів
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2023
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
В статті було проведено маркетинговий аналіз ринку радіоелектронних компонентів України. Маркетингове дослідження внутрішнього ринку радіоелектронних компонентів може допомогти компанії краще розуміти ринок, його потреби та переваги споживачів. Зазначено, що електронні компоненти – це дискретні елементи електричної схеми чи мікросхеми. Під час аналізу було визначено динамку та структуру експорту та імпорту машин, обладнання, механізмів, електротехнічного обладнання в 2018–2022 роках. Було виявлено, що загальний обсяг експорту машин, обладнання, механізмів, електро¬техніч¬ного обладнання в тис.дол. США зменшився за 5 років на 19,74%, у тому числі експорт електричних машин виріс на 12,7%. За 4 роки (з 2018 по 2021 рік) обсяг експорту виріс на 13,01% і вже в 2022 році, через війну обсяги експорту було скорочено. Обсяг імпорту машин, обладнання, механізмів, електротехнічного обладнання за 5 років зменшився на 23,2%, у тому числі імпорт електричних машин та компонентів зменшився на 9,09%. Дослідження показало, що лідерами українського ринку електронних компонентів є компанії США, Франції, Нідерландів. Поставки пасивних електронних компонентів в Україну здійснюються безпо¬серед¬ньо з заводів таких виробників, як: Vishay, Royal Electronic Factory Co., Ltd, Arcol, Hitano Enterprise Corp., Epcos AG., Samsung Electro-Mechanics., Caliber, Chequers Electronics, Molex, Nenshi, Micrometals, NIC, Hitachi AIC, Fuzetec, Barons, Epcos. Розглянуто рейтинг зару-біжних виробників електронних компонентів на українському ринку. Проаналізовано фактори впливу на український ринок радіоелектронних компонентів та побудовано мат-рицю SWOT-аналізу ринку радіоелектронних компонентів. Запропоновано оптимальну стра-те¬гію для торгових компаній України, які займаються реалізацією радіоелектронних компонентів, серед яких: розширення ринку збуту, проведення маркетингових заходів для стиму¬лювання збуту, роз¬ши¬рення асортименту продукції та скорочення витрат
Опис
Ключові слова
ринок радіоелектронних компонентів, маркетингові дослідження, ринкова частка, електронні компоненти radio electronic components market, marketing research, market share, electronic components
Бібліографічний опис
Линник, Д. (2023). Маркетингове дослідження внутрішнього ринку радіоелектронних компонентів. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів: Збірник наукових статей студентів (с. 49–59). Державний торговельно-економічний університет