БІЗНЕС ПРОЕКТ ДИТЯЧОЇ КАВ'ЯРНІ У МІСТІ ЗАПОРІЖЖІ
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність дослідження.  Зараз  Україна  переживає  справжній  кавовий
бум.  За  останні  2-3  роки  кафе  в  Україні  встигли  вирости  в  соціокультурне
явище.  Тому  в  майбутньому  планується  відкрити  дитячу  кав’ярню  у  м. 
Запоріжжя.  Головною  стратегією  підприємства  повинна  стати  комплексна
стратегія  з  надання  продукції  високої  якості  і  за  прийнятними  цінами,  а  також
продовження  асортименту  послуг.  Виходячи  з  цього,  стратегією  маркетингу
обирається  стратегія  розширення  попиту  за  рахунок  стимулювання  обсягу
продажів,  цінової  політики  і  нецінових  факторів  конкурентної  боротьби, 
створення позитивного іміджу кафе. 
Дитячі  кафе  і  кав’ярні  –  це  специфічний  бізнес,  котрий  об’єднує  у  собі 
сферу  ресторанного  господарства  та  розваг.  Він  відкриває  масу  можливостей 
для  розвитку  та  просування.  Такий  вид  бізнесу  набирає  своєї  популярності  в 
маленьких  та  великих  містах.  Конкуренція  у  цій  сфері  поки,  що  досить 
невелика  тому  цим  треба  користуватися.  Чому  ж  дитячі  заклади  актуальна 
бізнес ідея? По-перше, орієнтування на дитячу аудиторію актуальна при будь-яких економічних обставинах(діти завжди були і будуть, а батькам  іноді треба 
трохи часу аби просто насолодитися чашкою кави й тістечком). 
Класичний  формат  дитячого  закладу  –  це  коли  є  зона  для  споживання 
напоїв  та  їжі  і  зона  для  игормісце  для  ігор  або  майстер-класів,  або  для 
атракціонів.  у  якись  закладах  дитячу  зону  обладнуують  гірками,  басейном  з 
кульками  або  каруселями.  Ігрова  кімната  повинна  бути  безпечною,  тому 
важливо правильно підібрати обробку і меблі для того щоб було максимально 
комфортно і безпечно . В ігровій зоні обовязково будуть няня і аніматори, яки 
постійно  будуть  слідкувати  за  дітьми,  проводити  майтер  класи,  зможуть 
допомогти якщо виникнуть питання.
Мета  випускної  кваліфікаційної  роботи  –  за  результатами  комплексу 
організаційно-технологічних,  дослідницько-інноваційних  та  маркетингових 
методів  та  з  урахуванням  вимог  НАССР  та  ISO  розробити  проєкт  об’єкта 
ресторанного бізнесу. 
Відповідно  до  мети  в  роботі  визначено  та  вирішено  такі  науково-методичні та практичні завдання:
  дослідити локацію, неймінг та атмосферу проєктованої дитячої кав’ярні;
  розробити маркетинг проєкту;
  дослідити організаційний дизайн;
 провести проєктування операційних технологій  ;
  здійснити проєктування сервісних технологій;
  розробити бюджет;
  обґрунтувати foodcost;
  визначити термін окупності.
Об’єкт дослідження  –  процес бізнес-проєктування об’єкта ресторанного 
бізнесу за визначеним форматом. 
Предмет  дослідження  –  теоретичні,  методичні  та  прикладні  засади 
ефективного  функціонування  та  стратегічного  розвитку  закладу  ресторанного 
господарства.
Опис
ВИУПСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА