БІЗНЕС ПРОЕКТ ДИТЯЧОЇ КАВ'ЯРНІ У МІСТІ ЗАПОРІЖЖІ
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність дослідження. Зараз Україна переживає справжній кавовий
бум. За останні 2-3 роки кафе в Україні встигли вирости в соціокультурне
явище. Тому в майбутньому планується відкрити дитячу кав’ярню у м.
Запоріжжя. Головною стратегією підприємства повинна стати комплексна
стратегія з надання продукції високої якості і за прийнятними цінами, а також
продовження асортименту послуг. Виходячи з цього, стратегією маркетингу
обирається стратегія розширення попиту за рахунок стимулювання обсягу
продажів, цінової політики і нецінових факторів конкурентної боротьби,
створення позитивного іміджу кафе.
Дитячі кафе і кав’ярні – це специфічний бізнес, котрий об’єднує у собі
сферу ресторанного господарства та розваг. Він відкриває масу можливостей
для розвитку та просування. Такий вид бізнесу набирає своєї популярності в
маленьких та великих містах. Конкуренція у цій сфері поки, що досить
невелика тому цим треба користуватися. Чому ж дитячі заклади актуальна
бізнес ідея? По-перше, орієнтування на дитячу аудиторію актуальна при будь-яких економічних обставинах(діти завжди були і будуть, а батькам іноді треба
трохи часу аби просто насолодитися чашкою кави й тістечком).
Класичний формат дитячого закладу – це коли є зона для споживання
напоїв та їжі і зона для игормісце для ігор або майстер-класів, або для
атракціонів. у якись закладах дитячу зону обладнуують гірками, басейном з
кульками або каруселями. Ігрова кімната повинна бути безпечною, тому
важливо правильно підібрати обробку і меблі для того щоб було максимально
комфортно і безпечно . В ігровій зоні обовязково будуть няня і аніматори, яки
постійно будуть слідкувати за дітьми, проводити майтер класи, зможуть
допомогти якщо виникнуть питання.
Мета випускної кваліфікаційної роботи – за результатами комплексу
організаційно-технологічних, дослідницько-інноваційних та маркетингових
методів та з урахуванням вимог НАССР та ISO розробити проєкт об’єкта
ресторанного бізнесу.
Відповідно до мети в роботі визначено та вирішено такі науково-методичні та практичні завдання:
дослідити локацію, неймінг та атмосферу проєктованої дитячої кав’ярні;
розробити маркетинг проєкту;
дослідити організаційний дизайн;
провести проєктування операційних технологій ;
здійснити проєктування сервісних технологій;
розробити бюджет;
обґрунтувати foodcost;
визначити термін окупності.
Об’єкт дослідження – процес бізнес-проєктування об’єкта ресторанного
бізнесу за визначеним форматом.
Предмет дослідження – теоретичні, методичні та прикладні засади
ефективного функціонування та стратегічного розвитку закладу ресторанного
господарства.
Опис
ВИУПСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА