Цифровий маркетинг готелю «Опера», у м. Київ
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність дослідження. На сьогоднішній день прагнення до
стрімкого розвитку готельного бізнесу стає повсякденною турботою для
багатьох учасників ринку готельних послуг. Задля того, щоб вистояти у
конкурентній боротьбі та мати можливість розвиватись, готельному
підприємству необхідний стабільний дохід.
У зв’язку з цим зростає потреба у використанні всього арсеналу
інструментів маркетингу, які сприяють створенню конкурентних переваг.
Сучасна концепція маркетингу розробляє завдання виробничо-збутової
діяльності підприємства, що спрямована на досягнення кінцевого результату
– отримання прибутку за будь-яких умов.
Домінуючу роль в готельному бізнесі відіграють саме готельні мережі,
які знаходяться по всьому світу і включають у свою діяльність сотні
мільйонів людей. Розвиток глобальних готельних мереж визначає абсолютно
нову постановку акцентів в сучасній готельній індустрії.
Не новиною є те, що Інтернет став такою ж потребою у повсякденному
житті людини як телефон або персональний комп’ютер, оскільки це
високоефективний та комунікаційний інструмент. Тому усвідомлення того,
що компанії, які активно використовують Інтернет у своїй діяльності,
отримують ряд конкурентних переваг, стає дедалі популярнішим, оскільки
ведення бізнесу в сучасних умовах без використання інформаційних
технологій є неможливим.
Для невеликих компаній реклама в мережі Інтернет може бути єдиним
способом донесення інформації до споживачів. Виникає також необхідність
створення Інтернет реклами та власного сайту підприємства, як один із
найбільш ефективних засобів по просуванню послуг.
Тема цифрового маркетингу являється актуальною, оскільки в умовах
жорсткої конкуренції, невеликі готелі можуть бути витіснені з ринку через
відсутність правильної політики просування. Тому існує необхідність в
створенні або модернізації сайтів, щоб мати змогу залучати нову аудиторію,
успішно просувати свої товари та послуги, вести облік відвідування та
рейтингу компанії.
Ступінь розробленості проблеми. В економічній літературі
різноманітним аспектам проблеми формування та реалізації цифрового
маркетингу з боку вчених приділяється значна увага. Серед видатних учених
дослідженням даної проблематики займались такі, як: Зубарєва М.А.,
Окландер Т.О., Осетіна О.М., Хідірова С. [7], Химич І.Г., Гуменюк Н.В.,
Паламарчук А.О., Кононенко Т.П., Тимофєєв О.М., Усина А.І.
Разом із тим, теоретичне усвідомлення та наукове обґрунтування місця
цифрового маркетингу в умовах інформатизації суспільства і досі
залишається предметом наукової дискусії. Тому, усе вищезазначене
обумовило вибір теми випускної кваліфікаційної роботи, визначило її мету,
завдання та зміст.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА