КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ГОТЕЛЮ «ЗОЛОТЕ РУНО» М.БОРИСПІЛЬ
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність дослідження У сучасних умовах глобалізації економічних
процесів, нестабільності параметрів зовнішнього середовища, загострення
конкуренції, набуває актуальності проблема конкурентоспроможності
підприємств в сфері готельного бізнесу. Українським підприємствам готельного
бізнесу необхідно здійснювати пошук шляхів досягнення стійких конкурентних
позицій, використовуючи сучасні здобутки економічної науки. Через фінансову
кризу українські підприємства готельного бізнесу втрачають значну частину
потоку споживачів. Посилення конкурентної боротьби переводять проблему
управління конкурентоспроможністю підприємства готельного господарства до
числа пріоритетних управлінських завдань, успішне вирішення яких забезпечить
їх виживання і розвиток у складних економічних умовах. Складна економічна
ситуація в країні, невирішеність значної кількості методологічних і прикладних
проблем управління конкурентоспроможністю потребують проведення
додаткових досліджень у цій сфері.
Для успішного функціонування готелю на ринку готельних послуг оцінка
його конкурентоспроможності є об'єктивною необхідністю. Як процес
виявлення сильних і слабких сторін діяльності підприємства готельного бізнесу,
оцінка конкурентоспроможності дає можливість максимального удосконалення
його діяльності та виявлення його прихованих потенційних можливостей.
Проблематикою формування конкурентоспроможності та оцінювання
конкурентного потенціалу на підприємствах готельного господарства займалися
різні автори, серед яких варто виділити таких як Головкова Л. С., Демчук Н.І.,
Донських А.С., Ясинський В.М., Діденко Є.О., Латишев К.О., Леонт’єва Ю.Ю.,
Микитин Т. М., Петровська І.П., Носов А.О., Поліщук І.І., Гудима Н.В.,
Полковниченко С. О., Мурай А. О., Тимчишин-Чемерис Ю. В., тощо. Проте, в
сучасних умовах посилення конкурентної боротьби та перегляду механізмів
функціонування готельного бізнесу в умовах COVID-19 досить відчутно зростає
науковий інтерес до оцінки інноваційних підходів в управлінні
конкурентоспроможністю готелів.
Мета роботи – дослідження особливостей забезпечення
конкурентоспроможності підприємства готельного господарства та розробка
заходів щодо її підвищення.
Відповідно до мети було визначено коло завдань:
- провести теоретичний аналіз конкурентоспроможності підприємства;
- дослідити методичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності;
- здійснити організаційно-економічну діагностику діяльності готелю;
- провести моніторинг конкурентного середовища готелю;
- здійснити оцінювання конкурентоспроможності та конкурентної позиції;
- розглянути інноваційні механізми підвищення конкурентоспроможності
готелю;
- обґрунтувати розвиток професійних компетентностей персоналу у
контексті забезпечення конкурентних переваг готелю.
Об’єкт дослідження – процес забезпечення конкурентоспроможності
підприємства готельного господарства.
Предмет дослідження –. теоретичні, методологічні та практичні засади
забезпечення конкурентоспроможності підприємства готельного господарства.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА