МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ЗАМІСЬКОГО КЛУБУ «SELFISH CLUB» (С. КИЙЛІВ, КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Глобалізація бізнесу, посилення конкуренції, підвищення ролі споживача у
формуванні попиту на послуги, широке включення українських підприємств у
міжнародний поділ праці висувають нові вимоги до системи управління
підприємствами та використання інструментів стратегічного менеджменту і
маркетингу для досягнення конкурентних переваг й довгострокового успіху.
В сучасних умовах будь-який економічний суб’єкт зацікавлений в
ефективному управлінні своєю маркетинговою діяльністю. Зокрема, кожному
економічному суб’єкту необхідно знати, як аналізувати ринкові можливості,
відбирати підходящі цільові ринки, розробляти ефективний комплекс маркетингу і
управляти втіленням у життя маркетингових зусиль.
Вибір стратегії залежить від ситуації, в якій знаходиться підприємство, тому
стратегія має максимально відповідати державній економічній політиці і в той же
час забезпечувати комерційним структурам необхідну ефективність,
рентабельність і матеріальну зацікавленість в результатах праці.
Формування маркетингової стратегії готельного підприємства передбачає
визначення місії його існування, обґрунтування системи стратегічних цілей, вибір
можливих альтернатив найбільш доцільних напрямів їх досягнення, з метою
забезпечення використання потенціалу та конкурентних переваг підприємства
готельного господарства.
Актуальність дослідження зумовлена необхідністю впровадження
маркетингової стратегії у діяльність підприємств готельного бізнесу України та
удосконалення маркетингової діяльності готельного підприємства, в тому числі
виділення специфічних ознак і інноваційних технологій в галузі та підвищення
ефективності їх функціонування.
Мета роботи – дослідження теоретичних засад формування і реалізації
маркетингової стратегії суб’єкта готельного бізнесу.
Відповідно до поставленої мети сформовано завдання:
- описати теоретичні основи маркетингу в сфері готельного бізнесу;
- визначити відмінні риси маркетингового середовища в готельному
бізнесі;
- проаналізувати систему маркетингу заміського клубу «Selfish Club»
(с. Кийлів, Київська область) і розробити рекомендації щодо її вдосконалення.
Об’єкт дослідження – процес формування і реалізації маркетингової
стратегії суб’єкта готельного бізнесу.
Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні засади
розроблення та реалізації маркетингової стратегії суб’єкта готельного бізнесу
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА