ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЕМ «КОРОНА», СЕЛО ЧУБИНСЬКЕ, БОРИСПІЛЬСЬКИЙ РАЙОН, КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність теми. Актуальність обраної теми полягає в тому, що
внаслідок збільшення кількості готелів в світі, зростає і конкуренція серед них.
Автоматизація процесів діяльності готелю – це обов'язкова умова успішної
роботи підприємства, а ефективне використання зібраних даних є головним
чинником його конкурентоспроможності. Завдяки впровадженню інноваційних
технологій, стали з’являтися системи бронювання, пов'язані з готельними
системами управління, що дозволяють займатися цим великим процесом навіть
в режимі online. Це дозволило зробити великий прорив в індустрії гостинності.
Електронні системи дозволяють не тільки вести аналітику всього готельного
комплексу, але також повністю автоматизувати його роботу. Організувати
якісну роботу готелю з максимальною ефективністю і відповідно до сучасних
всесвітніх вимог, можна тільки за допомогою сучасних електронних систем.
Для правильного вибору, готелю необхідно проводити первинне дослідження
ринку подібних систем і складати список компаній, які ідеально підходять під
критерій готельного підприємства. Відштовхуючись від цього списку обирати
одну, відповідну потребам готелю. Тому, щоб не помилитися з вибором,
важливо завжди знати, які інноваційні системи представлені на ринку, так як
будь-які технології постійно оновлюються і вдосконалюються.
Питання розвитку інформаційних систем підприємств готельного
господарства в своїх працях розглядали автори: Г.Р. Бодаковська В.Ф. Ситник,
Т.А. Писаревська, Н.В. Єрьоміна, І.М. Мельник, та інші.
Мета випускної кваліфікаційної роботи полягає в розробці напрямів
удосконалення інформаційної системи управління готелем «Корона» село
Чубинське, Бориспільський район, Київська область.
Відповідно до зазначеної мети поставлено та вирішено такі завдання:
– визначено теоретичні засади формування інформаційних систем
управління готелем;
– здійснено моніторинг господарської діяльності готелю;
– проведено оцінку функціоналу інформаційної системи управління
готелю «Корона»;
– обґрунтовано реінжиніринг інформаційної системи управління
готелем «Корона»;
– проведено Оцінку ефективності реінжинірингу інформаційної системи
готелю «Корона».
Об’єктом дослідження є інформаційної системи управління готелем
«Корона» село Чубинське, Бориспільський район, Київська область.
Предметом дослідження є теоретико-методологічні засади формування
інформаційних систем управління готелем.
Методи дослідження. Для дослідження теоретичних основ формування
інформаційних систем управління готелем застосовано методи порівняльного
аналізу та абстрактно-логічний метод. Для аналізу інформаційних систем
управління взято за основу вітчизняний готель «Корона» село Чубинське,
Бориспільський район, Київська область.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА