СТРАТЕГІЯ ІВЕНТ-МЕНЕДЖМЕНТУ ГОТЕЛЮ «ХРЕЩАТИК», М. КИЇВ

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Актуальність теми. Важливу роль в сучасних умовах більшість фахівців готельного бізнесу приділяють впровадженню інноваційних сервісів у сфері event-менеджменту. Важливими інструментами впливу на думку споживачів та партнерів стають елементи комп’ютерних технологій, до яких відносяться засоби гейміфікації та онлайн-обслуговування відвідувачів подієвих заходів. Event-менеджмент відповідає потребам споживачів, які завжди хотіли отримати нові враження, стати частиною подій, впливати на їх перебіг. Цей досвід є не лише цікавим, а й враховує особливості формування цільової аудиторії. У зв’язку з про.цесо.м гло.балізації та інтернаціо.налізації націо.нальних еко.но.мік до.цільним є ро.зширення ринків збуту про.дукції. Для цьо.го. по.трібні відпо.відні захо.ди, о.дними з яких є event-менеджмент. Цей вид про.сування широ.ко. відо.мий на світо.во.му ринку та вико.ристо.вується до.сить часто.. Висо.ка креативність та гнучкість, закладені в event-менеджмент, до.зво.ляють про.во.дити о.ригінальні про.грами для ко.мпаній різних сфер діяльності і з різними фінансовими можливостями. Таким чином, event-менеджмент є універсальним інструментом змін як на рівні підприємства, так і на рівні держави, коли традиційна реклама не дозволена чи виявляється не ефективним. Насиченість ринку традиційної реклами змушує підприємства шукати нові шляхи взаємодії з цільовими аудиторіями, а одним з таких шляхів стає event-менеджмент. На даний мо.мент в Україні існують значні перспективи ро.звитку ринку event-менеджмент, як інструменту про.сування націо.нальних брендів то.варів і по.слуг. Аналіз останніх досліджень та публікацій. Особливості формування event-менеджменту розкриті у працях таких науковців, як Мазаракі А.А., Бойко М.Г., Кулик М.І., Босовська М. В., Ведмідь Н.І., Верезомська І.Г., Ворошилова Г.О., Горіна Г.О., Даниленко М.І., Карягін Ю. О., Тимошенко З. І., Демура Т. О., Мунін Г. Б., Кіктенко З.П., Костинець В.В., Мельниченко С.В., Шеєнкова К.А., Пелюх Г., Подлепіна П.О., Поп О.М., Рогова Н., Романчук Л. Д, Ткаченко Т.І. тощо. Вивчення літературних джерел свідчить про необхідність подальшого обґрунтування теоретичних та практичних засад формування системи event-менеджменту на підприємствах готельного бізнесу. Метою випускної кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретико-методологічних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення формування стратегії івент-менеджменту на підприємствах готельного бізнесу. Досягнення мети роботи передбачає вирішення таких завдань: - здійснити аналітичний огляд літературних джерел; - обгрунутвати методологічні засади формування стратегії event-менеджменту у готельному бізнесі ; - провести стратегічний аналіз діяльності готелю; - здійснити дослідження технологій event-менеджменту на підприємстві готельного бізнесу; - обгрунтувати заходи удосконалення стратегії event-менеджменту підприємства готельного бізнесу; - здійснити оцінку ефективності пропонованих заходів. Об’єктом дослідження є процес формування стратегії івент-менеджменту на підприємствах готельного бізнесу. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні засади формування стратегії event-менеджменту готелю «Хрещатик», м. Київ.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання