СТЕЙКХОЛДЕР МЕНЕДЖМЕНТ РЕСТОРАННО-ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «МІРАЖ», с. СОФІЇВСЬКА БОРЩАГІВКА, КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Актуальність теми. Сучасне підприємство є пулом численних відносин і комунікацій. Саме їхня якість і надійність значною мірою визначають здатність підприємства до підтримки тривалого життєвого циклу та досягнення успіху в конкурентній боротьбі, здатність до проривних інновацій або адаптації до мінливих умов. Відносини та комунікації мають формуватися не хаотично, а цілеспрямовано, тому в сукупності з традиційними ресурсами вони стають об’єктами управління в специфічній системі менеджменту – управлінні взаємовідносинами зі стейкхолдерами. Одним із пріоритетних напрямків розвитку туризму, готельного та ресторанного бізнесу є забезпечення того, щоб вони були орієнтовані на реалізацію поставлених цілей та знаходження механізмів їх досягнення. Важливими є ступінь техніко-економічного аналізу туристичних, готельних і ресторанних послуг та відкритість сучасного ринку при розробці стратегічних планів, розвиток відносин зі стейкхолдерами - зацікавленими сторонами, що суттєво впливає на діяльність окремих компаній та загальний розвиток галузі туризму, готельно-ресторанного бізнесу. Одним із елементів стратегічного управління може стати стейкхолдерно-орієнтована модель управління готельно-ресторанним комплексом. Проблемам формування теоретико-методологічної бази стейкхолдерської концепції стратегічного управління присвятили свої дослідження такі видатні закордонні вчені, як: О. Вільямсон, М. Дженсен, П. Друкер, T. Дональдсон, Ф. Котлер, В. Меклінг, Г. Мінцберг, М. Фоллет, Р. Фрімен, Дж. Харісон та ін. Питання становлення системи управління взаємовідносинами із групами зацікавлених сторін, що є частиною корпоративного менеджменту, розглядаються у працях таких українських та російських учених: К. Білоусов, Т. Горохова, А. Гресько, Г. Клейнер, К. Мамонов, Н. Саломатіна, Т. Черната та ін. Зважаючи на те, що наукова база з теми дослідження в даний час знаходиться на стадії формування, існує необхідність розвитку методології стейкхолдер-менеджменту, що базується на нових теоріях і підходах. Стейкхолдерська теорія стверджує про необхідність урахування різноманітних інтересів груп зацікавлених осіб у процесі формулювання місії та стратегії розвитку компанії. Активна побудова довгострокових та взаємовигідних взаємовідносин зі стейкхолдерами приносить ефект у вигляді зростання конкурентних переваг, забезпечення стійкого розвитку та сприяє інтеграції цілей та принципів корпоративної соціальної відповідальності у стратегічне управління компанією. Ефективна взаємодія з групами зацікавлених осіб є фундаментальною основою розвитку бізнесу на сучасному етапі.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання