Канали збуту послуг міжнародної готельної мережі "Marriott International "
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність теми. Сьогодні економіка багатьох розвинутих країн
знаходиться на етапі, коли можливості підприємств стали значно
випереджати попит, посилюється конкуренція між підприємствами і послуг,
які вони готові запропонувати споживачу. Найбільш перспективним сьогодні
є шлях розробки ефективних методів комунікативного впливу, який повинен
ґрунтуватися на детальному вивченні поведінки споживачів в процесі вибору
послуг, зіставленні переваг конкретних видів послуг.
З урахуванням ролі маркетингових комунікацій в діяльності готельного
підприємства важливим залишається визначення найбільш оптимальних
моделей маркетингових комунікацій і формування маркетингового
інструментарію управління цими комунікаціями для забезпечення
ефективності процесів просування послуги і взаємодії зі споживачами.
Окремі проблеми розвитку маркетингових комунікацій в готельному
господарстві досліджували такі вітчизняні та зарубіжні вчені - економісти, як
Дж. Бернет, С. Божук, Б. Вейтц, П. Дойль, Ф. Котлер, М. Леві, Т. Маслова, С.
Моріарті, І. Сіняява і ін. Незважаючи на те, що велика кількість вчених
займалися дослідженням особливостей маркетингових комунікацій, не було
виділено особливостей інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств
готельного господарства.
Метою випускної кваліфікаційної роботи є обгрунтування
теоретико-методичних і науково-прикладних засад формування
системиканалів збуту послуг міжнародної готельної мережі «Marriott
Internationall» на прикладі готелю «Aloft», м. Київ. У зв’язку з визначеною
метою у роботі поставлені наступні завдання:
- вивчення теоретичних аспектів каналів збуту готельної мережі;
- охарактиризувати механізм формування та функціонування каналів
збуту;
- висвітлити ефективність функціонування каналів збуту послуг
міжнародної готельної мережі;
- проаналізувати особливості організаційно-економічних аспектів
функціонування готелю «ALOFT» у структурі «MARRIOTT INTERNATIONALL »;
- проаналізувати функціонування каналів збуту послуг готелю
«ALOFT» структурі «MARRIOTT INTERNATIONALL»;
- провести діагностику економічної ефективності каналів збуту послуг
готелю «ALOFT» структурі «MARRIOTT INTERNATIONALL»;
- розглянути напрямки удосконалення маркетингової діяльності
готелю;
- розробити заходи підвищення ефективності каналів збуту послуг
готелю;
- проаналізувати економічну ефективність запропонованих заходів
щодо підвищення ефективності каналів збуту послуг готелю «ALOFT»
структурі «MARRIOTT INTERNATIONALL».
Предметом дослідження є вже дійсні канали збуту послуг готелю
«ALOFT» структурі «MARRIOTT INTERNATIONALL».
Об'єктом дослідження є міжнародна готельна мережа «Marriott
Internationall» на прикладі готелю «ALOFT»
Практична значимість роботи полягає у тому, що розроблені
пропозиції сприятимуть поліпшенню діяльності підприємства та дозволят ь
зміцнити свої позиції на міжнародному ринку.
Структура роботи. Випускна кваліфікаційна робота складається з
вступу, трьох основних розділів, висновків до кожного з них, загальних
висновків та пропозицій, списку використаних джерел.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА