Корпоративна система HR-менеджменту міжнародної готельної мережі “Hilton"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Актуальність теми. В умовах глобалізації економіки та жорсткої конкуренції вітчизняні підприємства готельного бізнесу стали дедалі більше приділяти уваги методам використання людських ресурсів. Значна частина керівників розуміє: щоб домогтися зростання зворотного зв'язку від співробітників, потрібно підвищувати ефективність роботи HR-служби. Однак кажучи про впровадження сучасних технологій HR-менеджменту у готелях, слід враховувати такі особливості, як менталітет країни, політичні і соціальні чинники. Готельна індустрія безупинно розвивається і найцінніший ресурс даної індустрії - це персонал. Основною функцією співробітників готелів є їх взаємодія з гостями і надання якісних послуг та сервісу. Для кращої роботи з персоналом необхідно удосконалювати методи управління і способ и його підбору, навчання, оцінки та мотивації. Рівень сервісу на підприємствах індустрії гостинності безпосередньо залежить від рівня підготовки і практичного досвіду персоналу, тому для сталого розвитку підприємств готельного бізнесу необхідне формування ефективної системи HR -менеджменту. В індустрії гостинності ключова роль відводиться людському фактору. Успіх в готельному бізнесі залежить від ефективності формування корпоративних систем HR-менеджменту. На сьогодні недостатнім є просте забезпечення гостей приміщенням для життя. Значну роль відіграє рівень сервісу і якість послуг, що надаються, на які в першу чергу впливає персоналу готелю. Готельні послуги мають основні відмінні властивості, такі як: невідчутність, незбереженість, мінливість якості і невіддільність виробництва і споживання послуг, які обумовлюють необхідність підходу до персоналу як до людського ресурсу, оскільки споживачі сприймають персонал як частину послуги, саме персонал формує бажання споживача повернутися в готель повторно. Ступінь розробленості проблеми. Особливості HR-політики на підприємствах готельного бізнесу розкриті у працях таких науковців, як Гакова 8 М. В., Козак К. Б., Г. Ф. Маркова., Козубова Н. В., Літинська В. А., Мілашовська О.І., Грянило А.В., Ніфатова О.М., Ковальова К.Л., Пилипенко О. В., Пислару І. О., Присакар І., Томаля, Т.С. , Фальченко О. О. та інші. Вивчення літературних джерел свідчить про необхідність подальшого обґрунтування теоретичних та практичних засад корпоративної системи HR-менеджменту на підприємствах готельного бізнесу. Метою випускної кваліфікаційної роботи є обґрунтування особливостей корпоративної системи HR-менеджменту на підприємствах готельного бізнесу. Досягнення мети роботи передбачає вирішення таких завдань: - провести аналітичний огляд літературних джерел; - охарактеризувати методичні підходи до формування корпоративної системи HR-менеджменту; - провести стратегічний аналіз економіко-господарської діяльності готелю; - здійснити аналіз корпоративної системи HR-менеджменту готелю; - навести оцінку ефективності системи HR-менеджменту готелю ; - розробити програму удосконалення корпоративної системи HR-менеджменту готелю «Hilton Kyiv»; - здійснити прогнозну оцінку ефективності програми удосконалення корпоративної системи HR-менеджменту. Об’єктом дослідження є процес формування корпоративної системи HR-менеджменту на підприємствах готельного бізнесу. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні засади корпоративної системи HR-менеджменту на підприємствах готельного бізнесу «Hilton Kyiv», м. Київ. Основними методами дослідження в магістерські роботі є як загальнонаукові методи (порівняння, дедукції та індукції, історико -логічний підхід, синтезу наукових категорій, тощо), так і спеціальні методи економічних досліджень (статистичний аналіз, графічний аналіз, економіко-математичні методи, методи статистичного моделювання, тощо). Інформаційною базою виконання випускної кваліфікаційної роботи роботи є: підручники та посібники з менеджменту, у т.ч. менеджменту підприємств готельного господарства, економічного аналізу, монографії вчених, періодична література, законодавство України, ресурси Інтернет. Особливо важливим інформаційним джерелом в процесі дослідження є дані фінансової та статистичної звітності досліджуваного готелю (форма №1 “Баланс (Звіт про фінансовий стан)”, форма №2 “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)”, організаційні документи, тощо). Апробація результатів дослідження. За результатами проведеного дослідження підготовлено та опубліковано наукову статтю на тему: «Формування системи корпоративного HR-менеджменту підприємства готельного бізнесу» (Додаток А). Практичне значення випускної кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні особливостей формування системи корпоративного HR-менеджменту підприємства готельного бізнесу. Структура роботи. Випускна кваліфікаційна робота структурно складається зі вступу, 3-х розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел зі 74 найменувань та додатків. Загальний обсяг роботи становить 86 сторінок друкованого тексту.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

License

Doi

UDC

Orcid

Pages