Корпоративна система HR-менеджменту міжнародної готельної мережі “Hilton"
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність теми. В умовах глобалізації економіки та жорсткої
конкуренції вітчизняні підприємства готельного бізнесу стали дедалі більше
приділяти уваги методам використання людських ресурсів. Значна частина
керівників розуміє: щоб домогтися зростання зворотного зв'язку від
співробітників, потрібно підвищувати ефективність роботи HR-служби. Однак
кажучи про впровадження сучасних технологій HR-менеджменту у готелях,
слід враховувати такі особливості, як менталітет країни, політичні і соціальні
чинники. Готельна індустрія безупинно розвивається і найцінніший ресурс
даної індустрії - це персонал. Основною функцією співробітників готелів є їх
взаємодія з гостями і надання якісних послуг та сервісу. Для кращої роботи з
персоналом необхідно удосконалювати методи управління і способ и його
підбору, навчання, оцінки та мотивації.
Рівень сервісу на підприємствах індустрії гостинності безпосередньо
залежить від рівня підготовки і практичного досвіду персоналу, тому для
сталого розвитку підприємств готельного бізнесу необхідне формування
ефективної системи HR -менеджменту. В індустрії гостинності ключова роль
відводиться людському фактору. Успіх в готельному бізнесі залежить від
ефективності формування корпоративних систем HR-менеджменту. На сьогодні
недостатнім є просте забезпечення гостей приміщенням для життя. Значну роль
відіграє рівень сервісу і якість послуг, що надаються, на які в першу чергу
впливає персоналу готелю. Готельні послуги мають основні відмінні
властивості, такі як: невідчутність, незбереженість, мінливість якості і
невіддільність виробництва і споживання послуг, які обумовлюють
необхідність підходу до персоналу як до людського ресурсу, оскільки
споживачі сприймають персонал як частину послуги, саме персонал формує
бажання споживача повернутися в готель повторно.
Ступінь розробленості проблеми. Особливості HR-політики на
підприємствах готельного бізнесу розкриті у працях таких науковців, як Гакова
8
М. В., Козак К. Б., Г. Ф. Маркова., Козубова Н. В., Літинська В. А.,
Мілашовська О.І., Грянило А.В., Ніфатова О.М., Ковальова К.Л., Пилипенко О.
В., Пислару І. О., Присакар І., Томаля, Т.С. , Фальченко О. О. та інші. Вивчення
літературних джерел свідчить про необхідність подальшого обґрунтування
теоретичних та практичних засад корпоративної системи HR-менеджменту на
підприємствах готельного бізнесу.
Метою випускної кваліфікаційної роботи є обґрунтування
особливостей корпоративної системи HR-менеджменту на підприємствах
готельного бізнесу.
Досягнення мети роботи передбачає вирішення таких завдань:
- провести аналітичний огляд літературних джерел;
- охарактеризувати методичні підходи до формування корпоративної
системи HR-менеджменту;
- провести стратегічний аналіз економіко-господарської діяльності
готелю;
- здійснити аналіз корпоративної системи HR-менеджменту готелю;
- навести оцінку ефективності системи HR-менеджменту готелю ;
- розробити програму удосконалення корпоративної системи HR-менеджменту готелю «Hilton Kyiv»;
- здійснити прогнозну оцінку ефективності програми удосконалення
корпоративної системи HR-менеджменту.
Об’єктом дослідження є процес формування корпоративної системи HR-менеджменту на підприємствах готельного бізнесу.
Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні засади
корпоративної системи HR-менеджменту на підприємствах готельного бізнесу
«Hilton Kyiv», м. Київ.
Основними методами дослідження в магістерські роботі є як
загальнонаукові методи (порівняння, дедукції та індукції, історико -логічний
підхід, синтезу наукових категорій, тощо), так і спеціальні методи економічних
досліджень (статистичний аналіз, графічний аналіз, економіко-математичні
методи, методи статистичного моделювання, тощо).
Інформаційною базою виконання випускної кваліфікаційної роботи
роботи є: підручники та посібники з менеджменту, у т.ч. менеджменту
підприємств готельного господарства, економічного аналізу, монографії
вчених, періодична література, законодавство України, ресурси Інтернет.
Особливо важливим інформаційним джерелом в процесі дослідження є дані
фінансової та статистичної звітності досліджуваного готелю (форма №1
“Баланс (Звіт про фінансовий стан)”, форма №2 “Звіт про фінансові результати
(Звіт про сукупний дохід)”, організаційні документи, тощо).
Апробація результатів дослідження. За результатами проведеного
дослідження підготовлено та опубліковано наукову статтю на тему:
«Формування системи корпоративного HR-менеджменту підприємства
готельного бізнесу» (Додаток А).
Практичне значення випускної кваліфікаційної роботи полягає у
дослідженні особливостей формування системи корпоративного HR-менеджменту підприємства готельного бізнесу.
Структура роботи. Випускна кваліфікаційна робота структурно
складається зі вступу, 3-х розділів, висновків та пропозицій, списку
використаних джерел зі 74 найменувань та додатків. Загальний обсяг роботи
становить 86 сторінок друкованого тексту.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА