ФРАНЧАЙЗИНГОВА СИСТЕМА ГОТЕЛЬНОГО ОПЕРАТОРА «РЕЙКАРТЦ ХОТЕЛ МЕНЕДЖМЕНТ» НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

В умовах посилення конуренції в готельній індустрії виникла необхідність різноманітності і поєднання різних організаційних форм управління, що призводять до досягнення більшої ефективності економічного, фінансового, інформаційного потенціалу підприємств. Найбільш поширеними формами управляння на міжнародному ринку вважаються: управління за контрактом, управління за договором франчайзингу, оренда. Франчайзинг це форма ведення бізнесу, яка довела на практиці свою високу ефективність у сфері надання послуг, зокрема в готельній індустрії. Проблеми використання франчайзингу в готельному бізнесі аналізуються як у вітчизняній так і в закордонній літературі. Питання історії, сутнісних характеристик франчайзингу розглядалися в роботах зарубіжних дослідників Ів Бернара, Жан-Клода Коллі, Дж.Хедфілда, Р.Б Шишка, Б.Сміта, А. Цират, Ф.Хоя, М.Мендельсона, І.Мейтланда, М.Г.Пивоварова, Дж.Стентворта та ін. Роботи українських вчених Г.Б. Муніна, О.Ю. Карягіна, Д. Землякова, М. Макашева, О. Корольчука, І. Рикової та ін. присвячені дослідженню питань організаційно-правового механізму формування системи франчайзингу. У роботах цих авторів аналізуються розроблені квіліфікації видів і типів франчайзингу, надаються рекомендації щодо побудови франчайзингової мережі, з питань бухгалтерського обліку, оподаткування, юридично-правових аспектів діяльності Мета випускної кваліфікаційної роботи ​ – дослідження теоретичних і методологічних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо франчайзингової системи готельного оператора на міжнародному ринку. Досягення мети роботи передбачає вирішення ряду завдань: - провести аналітичний огляд літератури з теми дослідження; - обгрунтувати методичні підходи до вирішення проблеми; - здійснити моніторинг кон’юнктури міжнародного ринку готельних послуг; - провести аналіз франчайзингової системи мережі на міжнародному ринку; - розробити програму розвитку готельної мережі; - обгрунтувати напрями дистрибуції готельних послуг на міжнародному ринку. Об’єкт дослідження ​ – процес франчайзингової системи готельного оператора на міжнародному ринку. Предмет дослідження ​ – теоретичні, методологічні та практичні засади франчайзингової системи готельного оператора на міжнародному ринку.

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation