Управління маркетинговими комунікаціями субʼєкта сфери гостинності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Автори

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Ця стаття присвячена організації маркетингового менеджменту в готельному бізнесі. Висвітлено основні риси маркетингового менеджменту в готельному секторі. Розглянуто основні проблеми маркетингового менеджменту в готелях та виявлено позитивну динаміку розвитку маркетингового менеджменту у сфері гостинності

Опис

Ключові слова

менеджмент, маркетинг, готелі management, marketing, hotels

Бібліографічний опис

Божок, А. (2024).Управління маркетинговими комунікаціями субʼєкта сфери гостинності. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с.74–78). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid