Цифровий маркетинг у сфері гостинності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті висвітлено основні складові цифрового маркетингу та фактори, які впливають на цифровізацію суб’єктів сфери гостинності в сучасних умовах. Досліджено основні стратегії та інструменти цифрового маркетингу, які можуть суттєво вплинути на підвищення впізнаваності бренду і залучення споживачів

Опис

Ключові слова

маркетинг, бренд, стратегія, цифровий маркетинг, сфера гостинності marketing, brand, strategy, digital marketing, hospitality

Бібліографічний опис

Проценко, А. (2024). Цифровий маркетинг у сфері гостинності. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 60–65). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid